༺2༻

146 52 453
                                    

Rüzgar'dan

Berrayı eve getirdiğimde hala baygındı. Onu kendi odama götürüp yatağa uzandırdım. Çok masum uyuyodu. Ne diyon Rüzgar kendine gel?! Ama harbiden çok masumdu yaa. Neyse Küçüğün başında bekliyodum çünki.... Canım beklemek istiyodu yani bi sebebi yok. Aradan 1 saat geçti hala uyanmamıştı. Önemli bi şey mi oldu ya? Ne yapa bilirim ki? Yüzüne dokundum. Yanıyodu resmen . Off napıcam şimdi lan? Hastaneye mi götürsem?
En iyisi uyandırıyim. Kıyamıyorum ki... Ama uyanması gerek.

Rüzgar: Küçük hanım.

Berra:....

Rüzgar: Küçük hanım uyansana.

Berra: Noldu gene?!

Rüzgar: Uyannn!

Berra: Rüzgar?! Nerdeyim lan ben?!

Rüzgar: Bayıldın ya. Şimdide benim evimdesin.

Berra: Çok teşekkür ederim beni kurtardığın için.

Rüzgar: Teşekküre gerek yok küçük rica ederim ;)

Berra: Ben evime gitmek istiyorum.

Rüzgar: Kızım 40 derece ateşin var. Hala eve gitmek istiyosun. İyileşene kadar hiç bi yere gitmiyosun.

Berra: Lan olm ben evime gidicem hıh.

Berra'dan

Birden Rüzgar kolumdan tutup kendine çekti. Bana çok yakındı. Niye böyle yapıyodu ya. Aşırı yakındı bana. Kalbim durucak gibi hiss etdim. Noluyo bana. Benim şimdi onu gebertmem gerekirdi ama hiç bi şey yapamıyodum.

Rüzgar: Hiç bi yere gitmiyosun Küçük.

Berra: T-tamam.

Rüzgar: Ha şöyle söz dinle bir az.

Berra: Olm kızdırma beni. Ben küçük falan değilim. Bide ben kimsenin sözünü dinlemem.

Rüzgar: Küçüksün ;)

Berra: Değilim!

Rüzgar: İnatlaşma benle. Kalk hastaneye.

Berra: Hayır ya hastaneye gitmek istemiyorum.

Rüzgar: Tamam ilaç veriyim sana o zaman. Bekle burda kaçmaya çalışma sakın. Zaten istesende kaçamazsın :)

Berra: Kaçmıycam lan.

Berra'dan

Rüzgar bana ilaç falan verdi. Neden benimle bu kadar ilgileniyodu ki?

Rüzgar: Şimdi iyimisin?

Yüzüme dokundu.

Rüzgar: Ateşin azcık düşmüş sanki. Neyse ben seni yanlız bırakıyım. Dinlen bir az.

Berra: İyiyim. Uykum var sadece.

Rüzgar: Sen uyu. Bi şey lazım olursa çağır.

Berra: Tamam. Her şey için teşekkür ederim :)

Rüzgar: Teşekküre gerek yok. Rica ederim ;)

■1 saat sonra■

Rüzgar'dan

1 saat geçmişti. Berradan ses gelmiyodu. Muhtemelen uyuyodu. Ama ateşinin düşüp düşmediğini merak etdiğim için bakmaya gitdim. Evet uyuyodu. Ateşi tam düşmemişti. Birden sayıklamaya başladı galiba kabus görüyodu.

Berra: BABAM FALAN DEĞİLSİN SEN BENİM! YAKLAŞMA BANA! BIRAK! HAYIR! HAYIRRR!

Aniden uyandı tabi. Kesin babası da bi şeyler yapmış. Su verdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ɪ̇ᴍᴋᴀɴsɪᴢʟɪɢ̆ᴀ ᴍᴀʜᴋᴜᴍ|Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin