chapter 10

2 0 0
                                    

ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴇ ᴘɪᴋᴀᴄʜᴜ ᴄʜᴜɢɢᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴡᴀᴛᴇʀ, ʜᴇ ᴘʟᴀᴄᴇᴅ ɪᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍɪᴅᴅʟᴇ ᴏғ ᴀ ғᴏʀᴍᴇᴅ ᴄɪʀᴄʟᴇ... ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ʀɪɢʜᴛ ʙᴇɪɴɢ ᴋɪʀɪsʜɪᴍᴀ ᴀɴᴅ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ʟᴇғᴛ, ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ. ᴍɪɴᴀ sᴍɪʟᴇᴅ "𝚠𝚑𝚘𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚘𝚖 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚊 𝚍𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚗𝚍. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚞𝚙? 𝙰𝚗𝚢 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎?" ᴋɪʀɪ sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘ. "𝙻𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚋𝚎 𝚘𝚙𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚎 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒." ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ, ᴛʜᴇ ᴄɪʀᴄʟᴇ ᴘᴀʀᴛᴇᴅ.. ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀᴛ ᴅᴏᴡɴ... ᴛʜᴇɴ... ᴅᴇɴᴋɪ sᴘᴀɴ ᴛʜᴇ ʙᴏᴛᴛʟᴇ. ɪᴛ ᴡᴀs ǫᴜɪᴛᴇ ғᴀsᴛ, ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ɪɴ ᴇxᴄɪᴛᴇᴍᴇɴᴛ. ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʙᴏᴛᴛʟᴇ ᴛᴏ sʟᴏᴡ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ᴛᴏ sᴛᴏᴘ..

ᴀs ᴛʜᴇ ʙᴏᴛᴛʟᴇ sᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ʜᴏᴡᴇᴠᴇʀ, ᴛʜᴇ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ғᴀᴄᴇᴅ ᴛᴏ ᴍɪɴᴀ ᴛʜᴇ ᴄᴀᴘ, ᴛᴏ ʏᴏᴜ. "𝚘𝚘𝚘𝚘𝚘" ᴇᴄʜᴏᴇᴅ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ. ᴅᴇɴᴋɪ ᴡᴀs sɪʟᴇɴᴛʟʏ ᴘʀᴀʏɪɴɢ ʏᴏᴜᴅ ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴏᴜᴛ ᴀʟɪᴠᴇ.. ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ǫᴜɪᴛᴇ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴍɪɴᴀ ᴡᴇʟʟ.. "𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚋𝚎 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎?" ʏᴏᴜ'ᴅ ᴀsᴋ ɪɴ ʜᴏᴘᴇ. ᴍɪɴᴀ sᴍɪʀᴋᴇᴅ. "𝚃𝚛𝚞𝚝𝚑 𝚘𝚛 𝚍𝚊𝚛𝚎." sʜᴇ sᴘᴏᴋᴇ.. ʏᴏᴜ ᴛʜᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ.. "𝘪𝘧 𝘪 𝘨𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘥𝘢𝘳𝘦.. 𝘚𝘩𝘦'𝘥 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨... 𝘉𝘶𝘵... 𝘛𝘳𝘶𝘵𝘩, 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘴𝘬 𝘮𝘺 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩... 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯𝘵 𝘣𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘦..." ʏᴏᴜ'ᴅ ʟᴏᴏᴋ ᴅᴏᴡɴ.. "𝙷𝚞𝚛𝚛𝚢 𝚞𝚙!" ᴋɪʀɪ sᴘᴏᴋᴇ. ʏᴏᴜᴅ ɢᴇᴛ ᴀ ʙɪᴛ sᴛᴀʀᴛʟᴇᴅ. "𝚄-𝚞𝚑𝚖.... 𝙳𝚊𝚛𝚎-" ʏᴏᴜ sᴀɪᴅ sʜᴀᴋɪɴɢ... ᴛʜɪs ᴅᴀʀᴇ ᴡᴀsɴᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ɴɪᴄᴇ. ᴀɴᴅ ғᴜᴄᴋ ʏᴏᴜ ᴋɴᴇᴡ ɪᴛ.

"𝙺𝚒𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚝𝚝𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚙𝚜." sʜᴇ'ᴅ sᴍɪʀᴋ.. ʏᴏᴜ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ʙʀɪɢʜᴛ ʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴇᴍʙᴀʀʀᴀssᴇᴅ. "𝙲𝚊𝚗 𝚒 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎?..." ʏᴏᴜ sᴀɪᴅ sʜʏʟʏ.. ʏᴇᴛ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ ᴛʜᴇ ᴀɴsᴡᴇʀ ғʀᴏᴍ ᴍɪɴᴀ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴇxᴘᴇᴄᴛɪɴɢ. "𝙽𝚘𝚙𝚎! 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎!" ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ sɪʟᴇɴᴛʟʏ ᴘʀᴀʏɪɴɢ... ʏᴏᴜ'ᴅ ʙᴇ sʟ ᴇᴍʙᴀʀʀᴀssᴇᴅ.. ʏᴏᴜ ғᴛ ʏᴏᴜʀ ᴄʜᴇᴇᴋs ʜᴇᴀᴛ ᴜᴘ ʜᴇᴀᴠɪʟʏ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ sʜᴀᴋɪɴɢ.. ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ʙᴇᴀᴛɪɴɢ ᴀs ɪғ ᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀ ᴄʜᴇsᴛ. ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ sᴏ ᴇᴍʙᴀʀʀᴀssᴇᴅ.. ʜᴏᴡ ᴡᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀʙʟᴇ?.. ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ғʟᴜsᴛᴇʀᴇᴅ... ʏᴇᴛ ᴡᴏᴛʜ ᴛʜᴇ ʟɪɢʜᴛ sᴛʀᴇɴɢᴛʜ ʏᴏᴜ ʜᴀᴅ ʏᴏᴜ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ʟᴇғᴛ ᴀɴᴅ ᴋɪssᴇᴅ ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ..

Teen Romance , Baku X Y/nWhere stories live. Discover now