Chapter 1
Bermulanya kisah,serigala jadian.pada suatu hari terdapat 3 org namja yg baru sahaja berpindah ke sekolah "EXO HIGH SCHOOL".mereka bertigaKai:"Wei kit a dh lamabat sangat ni.
Luhan:"relax lah kitakan budak baru kat sekolah"dengan muka selamba....
Kai@Kris:relax kepala otak kau,kita dh lambat sang at niehh.Mereka bertiga pun berlari sehinggakna mereka terlangar seorang namja iaitu ketua dorm bagi "EXO HIGH SCHOOL".
D.O:"woi,ko takde mata ke hah"?*jerkah do dgn garang*.
Luahn:"relax lah wei,kita orng tak sengaja nk langgar kau."..
Kris:"mianhae kami tak sengaja nak langgar awak sebebarnya kami tengah cari bilik guru"..
D.O:"kalau ye pun nak car I bilk guru tak payah lah nak berlari...
Kai:"sebenarnya kami baru sahaja berpindah hari ini"
Do:"ohh, yeke mianhaeyo sabab berkasar dgn kamu bertiga".
Kris:"kwenchana"
Luhan:"hyung tak payahlah kwenchana sangat salah dia juga.: Kai:"dh lah tu jgn bergaduh,kitq dh lewat ke bilik guru ni".
Do:"ikut saya saya akan tunjukkan bilik guru.Setelah sampai di bilik guru mereka pun mengucapkan "gomawo yo" kepada do selapas habis waktu math...cikgu henry Pula masuk dan membawa tiga orang pelajar baru..do mula terkejut apabila melihat kai,kris,dan luhan.
C.Henry:"kamu bertiga sila memperkenalkan diri".
Kai:"annyeonghaseyo,Kim jong in imnida kamu semua boleh panggil saya kai".
Kris:"Annyeonghaseyo,my name is WUYIFAN you gus can call me Kris".
Luhan:"Annyeong xi luahan imnida,nice to meet you gus".*dgn muka selamba*
Luhan:"cikgu dah boleh duduk ke belum lagi"."takkan lah nak suruh kami berdiri sampai balik kotttt"..
Kris:"ya luhan jag an bidap bila bercakap dgn cikgu"*marah Kris kpd luhan*
C.Henry:"dah lah jgn gaduh lagi kamu boleh cari temp at duduk".
Kai@luhan@Kris:"baiklah cikgu"Mereka bertiga pun mencari tempat duduk.terdapat tempat kosong di sebelah tao dan kris pun duduk.
Kemudian luhan duduk di sebelah chanyeol dan kai duduk di sebelah do...akhirnya tao memperkenalakn dirinya kepada Kris...Tao:"annyeong,huang zi Tao iminda"...
Kris:"annyeong kris imnida"Kring....kring.....menadakan waktu rehat....
Suho:"hye,kamu bertiga nak join kami rehat tak"...
Kai"hmmmm boleh juga tu"
Suho:"ok,Jom"..Di kantin...
Chanyeol:"lay chen kau tlg cari tempat duduk".
Lay@Chen:"OK,kau tlg beli mkn untk aku"..
Chanyeol:"baiklah,yg lain ikut aku beli mkn...Setelah habis membeli makanan mereka pun pergi ke tempat yg dicari oleh lay dan Chen.
Lay:"Wei,korang kat sink merit lay"..
Mereka pun pergi ke arah lay...mereka mkn dgn happy sekali.
BERSAMBUNG..
MIAN KLU TAK BEST....
Hope enjoy for my ffSorry klu Ada banyk salah ejaan..
YOU ARE READING
ƒαℓℓιиg ιи ℓσνє ωιтн ωσℓƒ
FanfictionWATAK UTAMA NAMJA KAI KRIS LUHAN WATAK UTAMA YEOJA TASYA KIM IQA KIM AMYI LEE WATAK SIMPINGAN EXO