falling in love with wolf

71 8 0
                                    

fαℓℓιиg ιи ℓσνє ωιтн ωσℓf

Chapter 2

Sewaktu dalam perjalanan ke dorm,mereka terserempak dengan do lalu do menegur.

D.o:"Korang bertiga tengah cari dorm kosong ke"?

Kris:"ne,kami tengah cari dorm kosong"..

D.o:"owh,kenapa tak Tanya saya"?

Kai:"owh,kami terlupa Yang awak ketua dorm,mianhaeyo"*dgn nada rasa bersalah*

D.O:"kwenchana,Mari ikut saya"

Mereka bertiga pun mengikut do dari belakang.akhirnya mereka berempat tiba di dorm 1. Do terus ketuk pintu dorm 1...

Chanyeol:"siapa tu"..??
D.O:"saya do"
Chanyeol:"ok masuklah"
D.O:"saya nak tanya ini"
Chanyeol:"nak tanya apa"
D.O:"ada katil kosong tak"
Chanyeol:"Ada,dua katil je yg kosong"*sambung chanyeol..
Chanyeol:"Masuklah tengok mana katil yang okay"*kata chanyeol lagi*
Kai:"ohh...okay"...

Luhan cepat² mencari katil yg dia suka.

Luhan:"aku suka katil ni"*Kata luhan dgn gembiranya kepada kai.

Chanyeol:"tu katil aku..kalau kau nak kau ambil yg atas"*sampuk chanyeol.
Luhan:"aku tak nak...aku nak katil ini juga"Kau ambil la ambil katil atas tuh"*kata luhan dgn selambanya*

Chanyeol:"tak.payah kalau kau tak dengar ckp aku,Kay boleh keluar dari dorm no"*kata chanyeol dgn tegas.

Luhan:"kau siapa nak halau aku"

D.O:"apa kecoh-kecoh ni"kata do yg entah dari mana datang.

Kris:"kamu jgn biadap dgn org boleh tak"?...

Kai:"spa nk jadi dgn kau ni luhan".."peragai Kau makin menjadi jadi"

Chanyeol:"dia ni,dia berebut katil dgn aku pulak"."aku suruh dia ambil katil at as dia tak nak"*sambung chanyeol*

Luhan:"kau ni just mengadukan".aku ni siapa nak arah arah aku?

Do:"dia ni ketua pelajar.saya tak boleh nak lawan ckp dia sebab saya cuma ketua dorm je"

Chanyeol:"weii...korang dah tahu siapa aku..so Koran kena dengar ckp aku.*kata chanyeol dgn bangganya*..

D.O:"kau ambil katil atas tuh jelah"..

Luhan:"yelah-yelah"*kata luhan dgn muka tak puas hati..

D.O:"pasal ni dh settel aku tak nk dengar korang gaduh lagi...
Tao:"Kris tempat saya ada katil kosong"..*sambil nenarik tangan Kris*.."hyung lay Kris nak duduk katil ni boleh tak".

Lay:"okay bolehlah saya duduk katil saya bailk.kesian suho selalu tidur keseorangan"
"Kris,tao ni penakut sikit nanti klu tao nak pergi kemana mana awake temanlah dia"*sambung lay.

Tao:"ya hyung ahh jangan lab ckp saya ni penakut kat Kris"..."malu lah saya"*kata tao dgn malu².

Kris:"ohh...okay"*kata Kris dgn gembira*..

Sehun:"korang!!Jom lepak dorm 1"

Ahli dorm2 :"okay jom.

Mereka pun tiba di dlm dorm1. Mereka melihat ahil drom 1 sedg berbual bual.mereka pun join sekali...

Beakhyun:"Kris awak ada mix ke"? "Awak lahir bulan berapa"?

Kris:" China-Kannada saya mix"."saya lahir bulan 11"..

Baekhyun:"ouhh yeke"

Sehun:"korang kwn baik dari ke kecil ke"?korang tinggal sekali me"?...

Luhan:"ye,takde lah kitaorang tinggal rumah masing masing..

Chen:"awak ada mix ke"*kepada kai*

Kai:"takde lah saya Korea tulen..kenapa muka saya nampak mcm mix ke"?
Chen:"bukan,muka awak nampak Korea tapi mcm mana awak boleh rapat dgn diaorang,diaorang kan china,

Kai:"ouhh sebab tu lah ye awak tanya saya nie Ada mix ke..saya kwn dgn diaorang dari sejak kecil lagi dekat China sebab tu lah kami rapat".

Chen:"ouh baru saya faham"

Mereka semua pun berbual bual sehingga lewat mlm

Bersambung...
Mian klu tak best..

ƒαℓℓιиg ιи ℓσνє ωιтн ωσℓƒWhere stories live. Discover now