mert hakan
mauro icardiicardi
mert hakan yandaş
buyurmert hakan
gezi günü okulda ne işin var
😀icardi
😃😃mert hakan
amk
[görüldü]-
başımı kaldırıp etrafa bakındım, onu arıyordum ama bulamıyordum. bizimkiler daha gelmemişlerdi o yüzden daha rahattım.
"aptal orospu evladı, bilerek yaptın değil mi?"
arkamdan gelen sinirli sese gülümsedim, bir elini omzuma koymuş sıkıyordu, vücudumu döndürmeden başımı ona çevirerek baktım.
"sana da merhaba mert hakan"
üstüne dar siyah tişörtünü giyinmişti, altına en sevdiği fenerbahçe armalı şortunu. çantasını tek omzuna takmıştı, bir eli cebinde diğer eliyse omzumda hafif eğilmiş bir şekilde bana bakıyordu.
"manzaranı beğendin herhalde?"
alaycı tavrını görünce elini omzumdan ittirip ona döndüm.
"yaa ya amına koyayım işim yok seni keseceğim"
öyle sıkmış ki hayvan herif omzum sızlamıştı, elimi sıktığı yere götürüp ovmaya başladım. bir yandan kapıya bakıyordum bizimkilerden gelen var mı diye.
"gezide bana bulaşmasan iyi edersin, bu gezi duru'yla vakit geçireceğim, berbat etme"
"duru?"
"yan sınıfta"
başımı sallayarak yutkundum, sırt çantamın askısını tuttum ve binaya girmek için yürürken kolumdan tuttu.
"ben de geleyim mi?"
"ne saçmalıyorsun? sana katlanamadığım için gidiyorum"
"daha bizimkiler gelmedi sıkılıyorum, senle uğraşmak eğlendiriyor beni. hem daha yengen de gelmedi"
"ne yengesi amına koyayım, salar mısın beni?"
"bak icardi unuttum sanma, bu geziyi sırf bana zehir etmek için geldiğini biliyorum. hazır ben bu kadar iyi karşılamışken en azından tanıdığım biri gelene kadar eğlendir beni"
"soytarı mıyım ben am kafa, ayrıca düşman değil miyiz biz niye dibimde bitiyorsun ya?"
"seninle uğraşmayı seviyorum"
"uzak dur"
kolumu kurtarıp yürümeye devam ettim, arkamdan gelen adım seslerini duyuyordum, hoşuma gitmiyor denemezdi fakat gerçeği biliyordum. mert hakan her ne kadar şu an bana tatlı gelse de beni sevmediğini ve sırf benim gıcık olmam için yaptığını biliyordum. lavaboya kadar bu böyle devam etti, ben önde o arkada girdik. içeride kimse yoktu.
son kabine doğru giderken aniden durdum, mert hakan beklemediği için bana çarptı. sesli nefesim gülüşümle bir çıkarken onun sinirlendiğini homurtularından anlayabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ennemiga.
Fanfictionmert hakan ve icardi, okul hayatları boyunca birbirleriyle uğraştılar. |text. / düzyazı.