چێژ ببینن
ڕای خۆتان بنوسن لەکۆمێنت
بـە مـن چـی شاریـان پـڕ کردووە لـە ڕێـگا من ڕێگای گـەیشتـن بـە تـۆم دەوێـت🌚
•POV FLORA•لەدوای کاتژمێر9بەیانی دەڕۆم بۆ کۆشکی هێکتۆر''
من نەمزانیبوو کە ئەو پیاوێکی سەرمایەدارە وە پیاوێکی میهرەبان'ە وە ئەو پیاوێکی لێهاتووە بە پیانۆ ژەنین وە
پیانۆ خەونی منداڵی من بوو بیرمە پێنج ساڵان بووم دایکم لەبەرامبەر پەنجەری ژوری میوزیک ڕۆژێکی جوان بوو بەهار بوو جریوە جریوی چۆلەکەکان دەهات دایکم خۆی جوان بوو وە ئەو دیمەنە زیاتر جوانتری کردبوو بەجوانی پیانۆی دەژەنی ئەوکات ژەنینی پیانۆ بوو ئاواتی من بوو وە دواتر باوکم هات لەدواوە لەباوەشی گرت ماچی لەسەر سەری چاپ کرد وە منیش منداڵ بووم ئەوکاتانە زۆر جوان بوون وە دواتر نازانم دایکم ''چیبەسەرهات بەڵام باوکم بۆ من نەگۆڕا بەبیرکردنەوە لەبەردەم ئەو کۆشکە گەورەیەدا وەستابووم وە چەند پاسەوانێکی زۆر لەو کۆشکەدا بوون بەجدی وەستابوون وە ڕێگەیان بەمندا بڕۆمە ژورەوە چاوەکانم لەشۆک فراوانبوون بەو نافورە مامناوەندە وە چەن گوڵێکی ڕۆس جوانتری کردبوو وە دوو پاسەوانی تر دەرگای چونەژورەوەیان بۆکردمەوە،،و،،منیش ڕۆشتمە ژورەوە وە خزمەتکارێک ڕێنوێنی کردم وەبەرەو ئۆفیسی هێکتۆر بەڕێکەوتین وە منی بەجێهێشت وە منیش بەتەنها مامەوە دووبارە پاسەوان ئەم هەموو پاسەوانەی بۆچیە لەدەرگا'م دا وە گوێم لێبوو وتی وەرە ژورەوە بینیم لەسەر کورسی دانیشتوە وادیاربوو چاوەڕوانی منیدەکرد خەندەیەکی بەڕووی مندا کرد خەندەم بەڕویدا کردە وە وتی''
YOU ARE READING
Love is Alessandro🔛
Fantasyـ خۆشەویستی من قبوڵ بکە ـ بۆچی ئەوەندە سەختە تێبگەیت من خۆشەویستی تۆم ناوێت ـ قبوڵی دەکەیت Writer by _Angli1na_بەروار و نوسین 8/92024