چێژ ببینن
ڕای خۆت لەکۆمێنت بنوسە وەک ڕێزێک
بۆ نوسەر دڵەکەمئەگەر بزانم بۆ کەسێک گرنگ نیم هەزار دڵم هەبێ هەر هەزاری بیری بکات
هەواڵێکی ناپرسم🤍•POV AUBIN•
ـ کچی جوانم لەوکاتەی هاتینە دەرەوەی شار تۆ ترساو دیاریت ئایا کەسێک بێزارت ئەکات مەترسە بەمن بڵێ
ـ نا من تەنها ماندووم بۆیە ببورە کەتۆم خستە نیگەرانیەوە
ـ تۆ کچی منی ئەرکی منە ئاگەدارت بم
ـ خۆشمەوێی باوکە ئایا دەرمانەکانت ماون
ـ بەشی پێویست کڕیوە دەستە جوانەکانت گوڵ بگرن شیرینم
''فلۆرا ماچێکی لەسەر ڕوومەتی باوکی ماچ کرد،،و،،ئاوبین'یش بەهەمان شێوە ماچی ڕوومەتی کرد''
•END POV AUBIN•
•POV FLORA•
''ڕۆژێکی ماندووکەر بوو دەترسم هێکتۆر،،و،،ئەو پیاوە سەهۆڵە ئامۆزا بن یاخود هەرچ شتێکی تر بەهەر حاڵ گرینگی نادەم ئەوەی ئیمڕۆ لەبیر دەکەم تەنهــــا ژەنینی پیانۆ نەبێت وە چووم بۆ گەرماو پاک بوومەوە هەست بە پاک،،و،،خاوێنی ئەکەم ڕۆبەکەم بەخۆمەوە بەست گەرم کەرەوە داگیرسانبوو لەوانەیە باوکم زانیبێتی کەلە گەرماوم گەرم کەرەوەی بۆ داگیرساندووم هەتا نەخۆش نەکەوم جلێکی گەرمم پۆشی لەگەڵ دوو جوت گۆرەوی کیوت وە قژم داهێنا،،و،،وشکم کردەوە بەرەو خوارەوە بەڕێکەوتم بینیم باوکم لە هۆڵەکە دانیشتوە سێری تیڤی ئەکات بەرەو باوەشی چووم ئەویش قۆڵی لەسەر شانم دانا بیرم کەوتەوە شیرینی دروست بکەم ئەگەر دووبارە فڕنەکە نەسوتێنم پێکەنین بەخۆم یەت بەڵام پارەی قەرزەکەم بیرکەوتەوە پیاوی گەمژە..بەرەو مەتبەخەکە ڕۆیشتم بەڵام ئەو کەرەستانەی لێنەبوو کە ئەمویست بۆیە چاکەتێکی خوری'م لەبەرکردو باوکم وت دەڕۆم هەنێک کەرەستە ئەهێنم بۆ شیرینی ئەویش وتی باشە ئاگەداری خۆتبە بەرەو نزیکی ماڕکێتی لای خانووی ئێمەوە ڕۆیشتم ئەوانەی ویستم هێنام،،و،،حسابەکەیم یا وە گەڕامەوە ماڵەوە دەستم کرد بەدروستکردنی ئەمە دڵخوازترینی خۆمە بۆیە زۆر بە وردەکاریەوە ئەیکێشم وە باوکم هات بۆلام زەردەخەنەیەکی جوانی بەڕوومدا کرد باوکم زۆر قۆزە هەتاوەکو ئێستەش ئافرەتەکان داوای خۆشەویستی لێدەکەن بەڵام ئەو هێشتا خۆشەویستی دایکم'ی لەناو دڵیایەتی''
YOU ARE READING
Love is Alessandro🔛
Фэнтезиـ خۆشەویستی من قبوڵ بکە ـ بۆچی ئەوەندە سەختە تێبگەیت من خۆشەویستی تۆم ناوێت ـ قبوڵی دەکەیت Writer by _Angli1na_بەروار و نوسین 8/92024