Diyecek bişey bulamıyordum.
Bu evden kaçarsam Ece yi öldürürler.
Ece kaçarsa benimle evlenirler
Ama Ece ile kaçarsak bi bok yapamazlar.
-Ece ile bu durumu konuşmak istiyorum.
-Ece ile konuşman yasak
-Neden?
-Nerden bilelim belki planlar kurup kaçmaya çalışmayacağınızı?
-Ne kaçması be, sadece konuşacağız. Demesen aklıma bile gelmezdiTabi efendim
-Bu evden istesen de kaçamazsın. Bunu o güzel kafana sok.
-Ya ne olur başka bişey istesen?
-Ne yani, bu kadar masum bı teklif sunarken daha kotulerini mi istiyorsun?
-Ya yalvarırım Önder, kölen olurum, hizmetçin olurum, sana canımı bile veririm ama benden evlilik isteme. Lütfen bak evlilik dışında ne dersen yaparım ama nolur Eceyi bırak. Sana yalvarırım lütfen.
-Evlilik dışında benimle bir gece geçirmeni isterim. Onun dışında seni bırakmam, ki yerinde olsam; evlenmeden dokunmak yerine evlenmeyi tercih ederim.
-Ya ne olur sanki Eceyi bırakıp bana bu evi hapis etsen
-Sana bu evde benimle yaşamana izin versen eve escort çağırmak yerine seninle sabaha kadar sevişirim. Benim için hava hoş.-Öyle bişey olursa kafama sıkarım.
-Seni bu evde yaşadığın sürece ben dışında kimse öldüremez, sen bile.
-YA SEN ÖLDÜR O ZAMAN YETER ARTIK BIRAK BENİ! HEM BANA BU EVİ HAPSEDİP HEM DE BU EVDEN ÇIKMAM İCİN TEKLİF Mİ SUNUYORSUN?!
-Aynen öyle güzelim.
-ALLAH BELANİ VERSİN ÖNDER.
-SUSMAZSAN ECE Yİ BİRAKMAM SENİNLE DE EVLENİRİM. SANA TEKLİF SUNUYORSAM BUNU AKILLICA KULLAN
-SEN KİMSİN BANA TEKLİF SUNUYORSUN GERİZEKALI!
-BEN SANA ARGO KULLANMA DEMEDİM Mİ!?
-...
-DEDİMMİ DEMEDİMMİ LAN
-D-dedin
-PEKİ BUNUN CEZASINİ BEN SANA DEDİMMİ
-H-hayir
-ŞİMDİ GÖRECEKSİN İŞTE.Birden üstüme yapışmışti
Beni altına alıp tek hamlede tişörtünu çıkardı.
-YA OZUR DİLERİM ONDER, Bİ DAHA YAPMİCAM BAK SÖZ,HADİ İN NOLUR ÖNDER YALVARİYORUM SANA BANA TECAVVUZ ETME LÜTFEN-
-tecavvuz mü?Dedi hafif kaşlarını çatarak.
-e-evet, lütfen üzerimden iner misin
-tecavvuz
Diye mırıldandı.
Bişey dememiştim.
Elini çenesine götürdü ve yüzünde düşünur gibi bir ifade vardı.
-Leyla
-e-efendim?
-Sana teklifimi son kez sunuyorum, benimle evlenip arkadaşını kurtarmak mı? Yoksa şuan sana burda tecavvuz edip ne kendini ne de arkadaşıni kurtaramamak mı?-Neden beni bu iki tercih arasında bırakıyorsun? Çevrende yüzlerce kız var. Onlarla evlen, onlar benden daha güzel, daha zayıf ve daha akıllı.
-Kendini atlama, saydığın özelliklerin aynısını sende de var, ve üstelik sen daha ateşli geliyorsun. Hiç bı kıza benimle evlenmesi için teklif sunmadım. Evet ya da Hayır.
-Şuan iyi değilim, daha sonraa cevaplamak istiyorum.
-Peki, akşam a kadar süren var.
-Ya neden bu kadar kısa
-Kısa olan neymiş gör istedim.
-Alındın mı sen?
-Sacmalama, sadece bı kızın erkekliğimi görmeden bu kadar cesaretli konuşmasının sonucunu göstermeye çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK MAFYA
ActionPolisler tarafından aranan serseri mafya, saklanmak için rastgele birinin evine girer...+18 fesat