Bölüm 8

84 8 6
                                    

Hayatta adım atacak gücüm olmadığı zaman Ece in elinden tutardım ve o beni hep gelecek adımlara, iyi kariyerlere ve güzel anılarımıza sürüklerdi. Şimdi Ece yok, ben tek im, eşim ile tek. Gücüm kalmadığında bana yardım edebilecek mi? Belkide hayır. O zaman ne olur?Belkide gerçekten tutar elimi, bı ömür bırakmaz. Peki Önder de giderse? Ne olur? Görkem peki? Lise de olsun, üniversitede olsun hayatımın içine etmiş bı çocuktan bahsediyoruz.

Görkem...O benim severek sevgili olmadığım eski sevgilimin arkadaşıydı. Onunla ilk tanışmamız bana instegramdan "neden ayrıldınız?"Diye sormasiydi. İsmini okulda duymayan yoktu, o Elif i seviyordu.

Bir süre Görkemle konuşmuştuk, en yakın arkadaştık. Sürekli konuşuyorduk. O bana Elif e olan aşkını ve onun yaptığı kahpelikleri anlatırken ben ise ona tavsiyeler veriyordum ve Elif, sürekli zorbalardi Görkem i. Sivilceleri var diye mayın tarlası diyordu Görkem e. Ben avutsamda nafileydi. Görkem her şeye rağmen Elif ile yine sevgili oldu, ve yine kaybetti...o gün gelip çatmıştı;(Leyla)

-Leyla, senle bişey konuşmak istiyorum
-Tabii konuşalım.
(Leyla)
-Ben-

[Parantez içindeki Leyla kelimesi dışarıdan olan seslenmedir(önderin seslenmesi)]

-LEYLA

Kendimi bı an lokantanın kapısında buldum
-a- n-noldu
-iyi misin?
-E-evet özür dilerim.
-Tamam, bunu sonra konuşalım şimdi gülümse.

Gülümsemiştim, zor da olsa gazetecilere gülümseyerek ve samimiyet içinde cevaplar veriyordum

G:Leyla hanım eşinizle nasıl tanıştınız ?
G: Severek mi evlendiniz?
G:Siz de mi mafyasınız?
G:Ne zaman aşik oldunuz birbirinize?
G:Leyla hanım kaç yaşındasınız? mesleğiniz ne?

-Eşim ile ilk görüşte aşk yaşadik ve bi kac konuşmadan sonra çıkmaya başladık. Bir süre sonra evlenme kararı aldık ve evlendik. Mafya değilim tıp okuyorum ama artık Mafya karısıyım.

Soruların bı kaçına cevap vermiştim. Önder e ise siyasi sorular soruyorlardı.

Kendimizi zar zor arabaya atabilmiştik

Yoldaydik, uzun ve sürekliligi devam eden en fazla 2 arabanın geçtiği bir yoldaydık

Sessizliği bozan Önder oldu:

-İlk görüşte aşk demek
-Aklıma ilk o geldi.
-Guzel kurtardın aferin. Kim bu ilk görüşte aşk yaşadığın kişi

Şimdi yarragi yemiştim

-Kimse Önder. Aklıma ilk o geldi diyorum, ne anlıyorsun?
-DEMEKKİ HEP AKLİNDA LEYLA
-Hayir o anlamda demedim ilk olarak ilk görüşte aşk geldi dedim. Neden hep yanlış anlıyorsun. Sana anlatmak istediğim de bu. Bı kere bile ben eve geldiğinde veya odaya çıktığında kimlerle konuşuyorsun kimlerle görüşüyorsun dedim mi? Demedim. Çünkü az da olsa güveniyorum.

-Sen bana o güveni vermedin Leyla
-Gercekten artık saçmalıyorsun Önder daha fazla konuşmayalim.

-BEN Mİ SAÇMALIYORUM LAN, BAK, BENDEN ŞUPELENMEN İCİN ELİNDE DELİL YOK AMA SEN BENİMLE AYNI KOLTUGA OTURURKEN BİLE TEREDDUT EDİYORSUN. SEVDİĞİN BİRİ VAR İSE BEN HİC BİŞEY YAPAMAM, KALBİNİ DEĞİŞTİREMEM ZORLA KENDİMİ SANA SEVDİREMEM AMA BEN SENİ SEVİYORSAM SENİ ÇOĞU ÖZGÜR HAKLARİNDAN MAHRUM BIRAKIRIM. ANLADIN Mİ BENİ!

Bişey demeden oturduğum koltukta bacaklarımi kendime çektim ve kollarım ile bacaklarımı kenetleyip kafamı cama bakar yönde bacaklarımın üzerine koydum ve sessizce ağlamaya başladım.

KAÇAK MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin