Victor Blade.
Wiek: 15 lat
Rozpieszczony bachor i oczko w głowie swoich rodziców.
Bierze udział w zawodach, żeby znaleść sobie przyjaciół.
Nigdy wcześniej nie miał doczyniena ze sportem.
Miejsce zamieszkania: San Francisco.
Od 8 lat próbuje znaleść swojego przyjaciela, który z dnia na dzień zniknął.Sol Daystar
Wiek: 15 lat
Kocha surfować i pływać (tak samo jak w inazumie eleven go doskwiera go tu choroba).
Jego ojciec nie wie, że fizycznie bierze udział w zawodach.
Przez częsty pobyt w szpitalu i nude panujacą tam nauczył się składać gwiazdki z papieru.
Mimo swojej choroby jego znajomi nazywają go "słońcem" co dosłownie znaczy jego imię w jego ojczystym języku.
Miejsce zamieszkania: HiszpaniaGabriel García
Wiek: 15 lat
Wybitny tenisista, który nigdy nie rozstaje się ze swoją rakietką.
Kocha truskawki i zapach jaki panuje o wschodzie słońca nad morzem.
Jak się wkurwi biję ludzi swoją rakietką.
Miejsce zamieszkania: FrancjaArion Shāu-indo
Wiek: 14 lat
Ambitny piłkarz, który nie podda się chodźmy się paliło.
Nawet jeśli nigdy się nie poddaje nie znaczy to, że dopinguje wszystkich.
Nałogowiec gier karcianych.
Miejsce zamieszkania: JaponiaAitor Schiller
Wiek: 14 lat
Golfista, który ma żadkie poczycie chumoru.
Często dokucza ludziom tylko po to, żeby "zaistnieć".
Miejsce zamieszkania: MeksykRiccardo Di Riggo
Wiek: 16 lat
Uzależniony od tik toka. Pośród swoich znajomych jest uznawani za "geniusza" bo ma same 6 z matmy. Kocha lekkoatletyke bardziej niż wysyłanie nie śmiesznych memów na grupę klasową. Ubolewa to, że jego rodzina przeprowadziła się z Włoch do Polski.
Miejsce zamieszkania: PolskaVlad Blade
Wiek: 21 lat
W wieku 6 lat miał wypadek przez, który musiał pomieszkiwać w szpitalu. Po dojściu do siebie nie wrócił do domu tylko uciekł do Las Vegas nawet nie przedstawiając się swojemu bratu, z którym później próbował się skontaktować.
Gdy tylko usłyszał o zawodach, które organizują jego rodzice wiedział, że nic dobrego z tego nie wyniknie i, że musi ratować swojego młotrzego brata.
Miejsce zamieszkania: Las VegasBailong
Wiek: 15
W wieku 7 lat przeprowadził się z rodzicami do Hiszpanii przez co stracił całkowicie kontakt z Victorem. Z czasem zapomniał o swoim dawnym przyjacielu.
Zawzięty koszykarz.
Miejsce zamieszkania: Hiszpania
CZYTASZ
Czy śmietana z granatem to dobre połączenie? || inazuma eleven go ||
FantasyKażdy pragnie wygodnego życia, jednak nie wszyscy mogą je sobie zapewnić. Z rozwiązaniem tego problemu przychodzi firma "Bleyzd" organizując zawody sportowe dzięki, którym nastolatkowie mogą zapewnić sobie lepszą przyszłość. Jednak nie wszystko jest...