Na kezdjük
Éppen egy kartonra táblára írom fel hogy "A legnagyobb álmom hogy megölelhesselek titeket, teljesítenétek légyszii🥺?"
Ugyanis a hétvégén megyek Valmar koncertre amire sajnos Zoé nem tudott eljönni.
Pàr órával később be is fejeztem a tábla díszítését.Ledőltem az ágyra és eszembe jutott hogy már csak egy hét és találkozhatok velük.*Nagy nehezen csak eltelt az az egy hét*
Éppen végetért a Színvak mikor Peti megszólalt ezt mondta a mikrofonba:
-Milókám teljesítsük már annak a gyönyörű hölgynek az álmát.-mutatott rám.
-Na gyere!-segített fel Milo
Egyből megöleltem Milot, és utána odaszaladtam Petyushoz is.
-Ha már itt vagy akkor csináljunk egy fotót is, gyere!-mondta és ahogy odamentem mellé megfogta a derekam amibe nagyon belepirultam mert nagyon bele vagyok zúgva.
Amikor csináltuk a képet éreztem hogy beletesz valamit a farzsebembe, de nem zavart, mert legalább hozzáért a fenekemhez🤭.
Ahogy lementem a szinpadról az örömtől könnyes szemekkel belenyúltam a zsebembe amiben tényleg volt valami...Peti szemszöge
Még soha nem láttam ilyen dögös csajt még jó hogy mindig nálam van ez a cetli amin a telefonszámom van.Remélem megnézi az a csaj hogy mit tettem a farzsebébe.
Vivi szemszöge
Nem akartam elhinni hogy az Peti telefonszáma ezért alig vártam hogy hazaérjek hogy írhassak neki egy üzit.
Hát de mi történt az okos Vivivel, persze hogy a koncert hevében elhagytam a cetlit... És most nem éppen józan állapotban a nagy tömegben mehettem keresni.
Már 10 perce kerestem mikor hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül-Csak nem ezt keresi kisasszony-nyújtotta át Peti a sáros és szakadt cetlit.
Csak bámultam rá és azt hittem hogy álmodok hogy Peti hozzámszólt magától, végül egy perc után sikerült megszólalni
-D- De i- igen ezt kerestem-pirultam bele.
-Hát most már nem kell-vette ki a telefonom a kezemből amit már véletlenül face ID-val feloldottam előbb.És bepötyögte a számát.
-Remélem találkozunk még-szaladt az őrök felé mert a backstage-ben kellett volna lennie.
Ahogy hazaértem alig vártam hogy írjak Petinek amit meg is tettem...🗨️:Szió!
🗨️:Szia, szóval nem lenne kedved elmenni valahova, kávézni, ilyesmi?
🗨️:De, szivesen
🗨️:Jó, mikor lenne jó neked?
🗨️:Nekem bármikor a héten
🗨️:Akkor holnap 7-re ott vagyok érted, hol laksz?
🗨️:(*valahol utca valami szám*)
🗨️:Jójó, akkor holnap tali! Szia
🗨️:Sziaa
Ahogy ezt leírtam ledőltem az ágyra és nem akartam elhinni hogy ez tényleg megtörtént.*Másnap*
Már délután 5 óra volt szóval gondoltam elkezdek készülődni egy fekete sportmelltartót, vettem fel egy fekete rövid gatyával ,fekete táskával, fehér zomnival és cipővel.
Mikor Peti megjött értem, mosolyogva beszáltam a kocsiba és elkezdtünk beszélgetni, közben kitalálta hogy menjünk be egy Starbucksba és igyuk meg valahol a természetben, pokróc nem volt nálunk ezért a kocsiban ülve szürcsölgettük a kávénkat, és sokat beszélgettünk és eléggé összemelegedtünk.
Kb 2 óra múlva Peti a combomra tette a kezét amibe belepirultam és rámosolyogtam. Megkérdeztem tőle hogy feljön e hozzám mert áthívom Zoét és Milán is jöhetne. Amire természetesen igent mondott.
Otthon már ment a zene, iszogattunk mikor eszembe jutott valami-Srácok ki akar felesz vagy mersz-et játszani?
-Én szivesen ha nem lehet azt mondani hogy "én ezt nem csinálom".-Mondta Milo
-Jaja-mondták Zoé és Peti együtt
-Oké akkor én kezdek-mondtam-Milo Felelsz vagy Mersz?
-Merek
-Ulalaa oké, puszid meg Zoé arcát és köldökig húzd fel a pólóját.Mindenki nevetett és Milo megcsinálta amibe természetesen Zoé belepirult.
-Akkor én jövök-mondta Milo-Petikém Felesz vagy mersz?
-Felelek
-Oké, Zoéval vagy Vivivel jönnél össze inkább?
-Hát persze hogy Vivievel, ma randiztunk is-mosolygott rám
-Jaja-mondtam mosolyogva és kicsit elpirulva
-Jó akkor Zoé-szólalt meg Peti-Felelsz vagy Mersz?
Merek!
-Jó,simítsd végig Milot a válától a hasáig!Megcsinálta és mindketten belepirultak
-Jó, ha te így akkor én is-mondta Zoé- Vivi felelsz vagy mersz?
-Na jó merek de egy kicsit félek tőled
-Van miért-nevetett...
ESTÁS LEYENDO
Csak egy koncert kellett... (Marics Peti ff.)
RomanceOlvass bele, már akkor tudni fogod hogy tetszik e...