deel 5

42 2 0
                                    

"Souhaila schat wat is er wie had je aan de lijn?".

"Onbekend nummer ik heb met iemand afgesproken want hij heeft wat dingen over mij gehoord zij hij" zeg ik met een diepe zucht.

"Oooh zal ik anders met je meegaan?"

"Nee dat hoeft niet ik ga heel snel en ik wil alleen weten wat ie heeft gehoord".

"Oké ik moet nu gaan ik moet thuis zijn voor 2 uur doei en ze neemt afscheid met 3 kusjes".

5 min. nadat sanae weg is komt jassin binnenstormen en rent naar boven.

Ik ren snel naar heb toe en vraag wat er aan de hand is.

"I-ik b-en achtervolgt d-door een groepje jongens ze willen geld van m-me" zegt hij trillend.

"oké jassin doe rustig wie waren dat?"

"Weet ik niet"zei hij.

"Het waren 7 jongens en nog een meisje het meisje had een zwarte doek op haar gezicht gedaan zodat ik haar niet kon herkennen en de gezichten van de jongens kon ik wel zien maar alles ging te snel dus ik kon niet kijken wie het waren."

"Souhaila beloof me dat je nooit maar dan ook nooit opendoet voordat je via het raam hebt gezien wie er is?? Alsjeblieft beloof me dat" zei jassin

"Ja oké dat is goed als je vandaag maar niet de deur uit gaat oké" zei ik.

"Ja dat was ik ook van plan na al die ellende..."

"Kom wat eten je ziet helemaal bleek" zeg ik

Hij loopt de trap af naar beneden hij eet 5 stukjes appeltaart drinkt wat zelfgemaakte sap en loopt zwijgend weer terug naar zijn kamer.

En opeens hoorde ik een harde knal jassin komt rennend naar beneden en opeens staat er achter hem een meisje met een zwarte doek op haar gezicht ze heeft een mes in haar hand en steekt jassin daarmee in zijn nek hij valt neer op de grond en zijn nek bloed.

Ik ren naar boven ik bel 112 ik vertel ze wat er is gebeurd en even later komt ook mijn vader binnen hij zakt huilend op de grond en huilt het uit...

pijnlijke vergevenisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu