deel 6

41 1 0
                                    

Na 5 min. komen de amulance en politie.
Jassin word vervoerd naar het ziekenhuis en ik en mijn vader gaan mee.
We zijn in het ziekenhuis aangekomen me moeder heeft het nieuws inmiddels ook al gehoord.

"Yarabie waarom, o waarom overkomt dit mijn zoon"zei ze

Ik hield mijn moeder stevig vast en we wachtte op de uitslag van de dokter.

De dokter kwam uiteindelijk naar buiten en hij zei dat jassin het heeft gehaald.

"Elhamdolillah"zei mijn moeder

"Hij heeft een hechting gekregen en mag over 2 weken pas naar huis want is wel zwaar gewond geraakt"zei de dokter

We mochten nog even naar jassin toe en daarna gingen we terug naar huis.

De politie wist nog steeds geen spoor te vinden van de dader.

Toen we thuis kwamen gingen we aan de eettafel zitten en mijn vader besloot wat regels te plaatsen tot de daders zijn gevonden en we ons geen zorgen meer hoeven te maken.

Nou ja we hadden het een en ander besproken en dit zijn tot slot de regels geworden waar we het allemaal mee eens waren...

1.we gaan na school direct naar huis.

2.de deur moet altijd opslot.

3.de deur mag alleen geopend worden door mijn vader en moeder.

4.als ik onbekend wordt gesms't of gebeld of geappt ect. dan mab ik niet antwoorden of opnemen.

5.ik moet onbekende altijd negeren en mag met niemand afspreken die ik nog niet of niet zo goed ken.

Nou ja dat waren ze en ik heb dus besloten dat mijn afspraakje met die imran niet doorgaat.

Het kan me toch niks meer schelen wat hij heeft gehoord over mij.

We hadden nog pizza gegeten en ik ging toen naar mijn kamer.

Ik kreeg wel zo'n 10 onbekende sms'jes

En dat waren allemaal bedreigingen...

pijnlijke vergevenisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu