"Nunu'm"sana böyle seslenmeye karar verdiğimde umarım bana kızmazsın dedim ama sen bana benim lakabım zaten bu demiştin ve buna şaşırmıştım.
Denizgözlüm diye de sesleniyorum sana çünkü gözlerin deniz mavisi gibi benim için,çok güzeller.
Başka hitaplarım da var biliyorsun hepsini severek kullanıyorum.
Seninle bir sene oldu tanışalı" iyiki de tanımışım", bu kelimeyi bir kaç kişide kullandığım için pişman olmuşluğum var umarım sende kulladığım için pişman olmam.
Güzel kadın, anne, eş, arkadaş iyi ki doğdun doğum günü kutlu olsun nice güzel senelerin olsun. O sevdiğim güzel gözlerine keder gam uğramasın her zaman sevinçten mutluluktan gülsün gözlerinin içi
Belki bir gün karşılaşırız bunun hayalini çok kurduk sen de biliyorsun inşallah bir gün nasip olur buluşmak.
Bir insanı sevmek için mesafe farketmez bunu çok iyi biliyorum birine dokunmadan da yanında olmadan da sevebilirsin. Seninle aramızdakı ilişki farklı.
Sen bensin ben de senim👉👈 bunu çok kez yaşadık aynı düşünüyoruz, aynı konuşuyoruz ,hatta aynı günde aynı yemekleri bile yapıyoruz 😂😂😂 ruh eşi olmuşuz resmen bi tek omega alfa gibi sembollerimiz eksik kdhjfjcjc.
Benim için değerlisin ben telefonla konuşmayı sevmeyen adam seninle saatlerce konuşabiliyorum 😂😂.
Seninle dertleşmek,konuşmak, gülmek iyi hissettiriyor.Seni seviyorum doğum günü kutlu olsun Çalıkuşum.🎉🎉🎊🎊🎁🎁🎇🎇🎆🎆🎆🎂🎂🎀🎀