2.bölüm~mutluluk ve mutsuzluk

238 19 2
                                    

Dolunay'ın anlatımıyla
Başımı duvara yaslayıp gözlerimi kapamış onu düşünüyordum bir dakikalık bir bakış nasıl olurda sattlerce mutlu olma sebebi olabilirdiki?
Topuzum açıldığında gözlerimi açtım Kıvanç..."sevindirik oldum "dedim sırıtarak . Kıvanç ifadesizce baktı "bu çocuk sana çıkma teklifi falan etse mutlu olur musun cidden?"dedi tip tip baktım"soru mu bu ?tabikide ulan şunun tatlılığına bak"Kıvanç baya ötede arkadaş grubu ile takılan Gökay'a tip tip baktı omuz silktim"anlayamazsın anlasaydın gay olduğunu düşünmeye başlardım "dememle tek kaşını kaldırdı"yok artık"dedi, omuzuna vurdum "şakaydı"yarım ağız gülümsediğinde Gökay' a bakarak konuştum "bu çocuk nasıl son sınıf olur ?"Kıvanç umursamazca baktı"fıstık Gökayı sana ayarlamamı ister misin?"yüzüm aydınlandı"evet" artık nasıl cırladıysam yanımıza gelmekte olan Teo muzipçe sırıttı "aile var ...evet derken hayırdır? lan"Kıvanç Teo'nun omuzuna bir tane geçirdi ve"sus bi"dedi "omuzuna vurma lan" dedi Teo ,şakasına elini yumruk yapmıştı Kıvanç elini yüzüne siper etti " bana yımrıh atma "Teo Kıvanç 'ın omuzuna dirsek attı "ah gırdın gırdın"diyen Kıvançla gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım Teo sırıttı"ne kırması ya"
Güldüm "büyüyün biraz"Teo tip tip baktı Kıvanç kollarını göğüsünde kavuşturdu"altı ay önce on sekiz oldum fıstık hatırlatırım yani ruhumu çökertmek için fazla genç ve seksiyim "sırıttım"bende senden sağdece iki ay küçüğüm ama daha olgunum öküzcük "Kıvanç düşünür gibi yaptı"öyle diyorsan öyle olsun şimdi seni ifşalamak istemiyorum" sahte bir ciddiyetle baktım"çok kötüsün"Teo tek kaşını kaldırırken Kıvanç omuz silkti"biliyorum"dedi ...
Teo ve Kıvanç 'ın üniversiteye geldiği gün direk tanıştığı ikinci en yakın arkadaşı asıl adı Teoman ama Kıvanç' ın üşengeçliği sayesinde bu kısaltma geçerli kaldı bana gelince , Teo ile samimi deyilim.Dediğim gibi, asosyelim beni düşüncelerimden koparan Kıvanç'ın sesi oldu fısıldar gibi bir sesle konuştu"Dolunay " ona döndüm"efendim? Gözleri ile işaret ettiği yere döndüm Arzu ve Gökay öpüşüyordu Kıvanç Teo ya bir dakika işareti yaparken bende hızlı adımlarla ordan uzaklaştım koluma giren Kıvanç beni durdurduğunda baya uzaklaşmıştım Gökay' ın beni göremeyeceğinden emin olarak göz yaşlarımı serbest bıraktım Kıvaç beni kendine çekip sarıldığında ağızımdan bir hıçkırık kaçtı "ben onun hikayesinde esas kız olamadım"diye mırıldandım Kıvanç daha sıkı sarılırken "belkide sen ucuz hikayelerin kahramanı değilsindir "dedi

öküzcük ile fıstıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin