Augusztus 31:
Az órám pontban reggel 6-kor csörgött is. Nincs is jobb egy reggeli futásnál,mikor az emberek 80%-a még csak alszik,én már le futottam egy maratont. Najó,egy maratont nem de Harrisonville utcáit igen. Igen,Harrisonville-ben élek anyával és apával. Egyke vagyok. Anya álma mindig is,egy szorgos egyke lány volt. Meg is kapta. Minden időm tanulással,olvasással,vagy futással töltöm,ha épp Caleb a legjobb barátom,nem tervez valami oltári nagy hülyeséget amibe bele von. Kicsit Calebről.. idén lesz végzős én eggyel alatta vagyok. Sötétbarna haj,zöldes kék szem és úgy körülbelül 185 cm magas. Én hozzá képest törpe vagyok a 155 cm-el. Mondanom sem kell,döglenek érte a lányok. Szerintem az egyetlen kivétel a suliba én vagyok,aki nem hajkurássza a suli folyósolyán. Calebet még kiskoromba ismertem meg,amikor ideköltözött az apukájával és a húgával,így hát szembe szomszédok lettünk.
Az anyukája meghalt 11 éves korában egy autóbalesetben..nem igazán szeret róla beszélni,de anya úgy viselkedik vele mintha a fia lenne,és ez tudom hogy jól esik neki. A húga 10 éves,imádja elmesélni nekem épp mi zajlik a suliba,és hogy jelenleg ki a legjobb barátja. Caleb apukája John,nagyon jó ember,mindent megtesz azért hogy,a gyerekei boldogok legyenek.
És rólam.. a nevem Brooke égszínkék szemem, és (már) szőke vagyok. A már szócskát azért írtam oda,mert ez a festés dolog elég friss,egy hetes. Nem mondtam el Caleb-nek ugyanis meglepinek szántam. Ja,igen! Elfelejtettem mondani hogy,május óta nem láttam a legjobb barátom. Nyaralni ment a húgával Spanyolba,a nagyszüleihez. Ma jön haza! Eszméletlen boldog vagyok,már nagyon hiányzik a bolond feje!Miután megvolt a reggeli futás,le zuhanyoztam majd felöltöztem. Egy fekete spagetti pántos felső,kék rövid nadrág,kis szájfény,szempilla spirál és indultam le a konyhába reggelizni.
— Jó reggelt! - köszöntem boldogan.
— Szia kicsim,hogy aludtál? - kérdi anya mosolyogva.
— Jól,apa már el is ment?Anya bólintott, majd készített nekem pirítost. Apa ügyvéd,elég sok dolga van,de ha tud mindig időben próbál hazajönni hozzánk hogy,minden szabadidejét velünk töltse. Anya oltári finom bundáskenyere után,mentem volna fogat mosni,de anya utánam szólt.
— Kicsim..nagyon csinos ez a felső de,nem szeretnéd hogy vegyünk eggyel nagyobbat? -kérdi finoman.
Na igen.. talán egy másfél hónapja anya folyton mondogatja,hogy most kezdtem igazán nőiesedni, és hogy mindenem a duplájára nőtt! Amit nyilvánvalóan énis észrevettem,csak nem nagyon foglalkoztam vele. Gondolom ezzel a kérdéssel azt akarta tőlem megtudni nincs- e szükségem új melltartóra,de mondtam ma nem tudunk shoppingolni,úgyanis jön haza Caleb. Holnap meg már suli,úgyhogy szerintem ma egész nap Caleb-el leszek.
11:00
Éppen az alkonyat kötet első részét olvasom,mikor a csengőre leszek figyelmes. Caleb lesz az!! Egyből fel is huppantam, a kis fotelemből és futottam le a lépcsőn hogy ajtót nyissak Caleb-nek.
Megálltam az ajtó előtt,rá tettem a kezem a kilincsre és kinyitottam az ajtót.— Caleb!! -köszöntem boldogan, majd a nyakába ugrottam.
Talán egy percig öleltünk egymást,majd megállt és fentről lefelé elég jól megnézett,amitől talán picit zavarba is jöttem.
— Hát te meg mit nézel így?
— Miféle növekedési ugrásod volt neked a nyáron? -kérdi mosolyogvaNa,remek ő is észre vette. Meglöktem picit,aztán betessékeltem.
— Mesélj mindent,milyen volt Spanyol? -kérdezem kíváncsian.
— Mesélj te,mi lett a barna hajaddal és a kismellű legjobb barátommal?
— Menj a picsába! - majd hozzádobtam egy párnát.Órákon át mesélt,képeket mutatott majd mondta,hogy egy spanyol csajszi flörtölt vele.
— Légyszi kímélj a részletektől. - mondtam undi hangon.
— Miért,tán féltékeny leszel? - kérdi perverz mosollyal az arcán.Anya hálisten pont jókor jött és,megzavarta a beszélgetésünk.
— Caleb fiam! Na hát haza tértél! -mondja boldogan majd magához öleli jó szorosan.
— Diana mama,mennyire hiányzott is nekem!!A sok ölelés után,végül haza ért apa is. Áthívtuk magunkhoz Caleb apukáját,és a húgát egy vacsi+ társas kombóra. Na ez hiányzott. A meghitt régi kis levegő, a Butler és a Miller családdal. Hiányzott Caleb. Végre minden a régi lesz..
YOU ARE READING
Beleestem a legjobb barátomba.
RomanceHogy gondoltam volna valaha-e,hogy belezúgok a legjobb barátomba?! Nem,azt hiszem soha...