ℍ𝕒𝕣𝕞𝕒𝕕𝕚𝕜 𝕣é𝕤𝕫

13 0 0
                                    

Szeptember 2:

Tegnap este óta,csak azon jár a fejem amit Caleb kérdezett. Annyira bűntudatom volt hogy hazudtam. Eldöntöttem ma elmondom Domnak. Csak nemtudom hogy..
Felvettem az inget,és egy fekete farmert. Azám,farmer! Köszönhetem Eminek,aki kiállt minden lánytársamért. A hajamat kivételesen begöndörítettem(valamiért kedvet kaptam) majd a kötelező szájfény,szempillaspirál. Ma nagyon jól ébredtem,biztos szuper napom lesz. A jó kedvem hamar el is illant,amikor kinéztem az ablakon és láttam hogy esni készül. Na nemár...Egyszer csinálom meg a hajam,erre nesze eső. Próbáltam megtartani a jó kedélyem,és valamennyire sikerült is,ugyanis anya palacsintát készített reggelire. Kedvencem. Gyors megettem,eltettem az ebédem és,egy kis gyümit és indultam is ki a buszra.
Ahogy elkezdtem  a buszmegálló fele sétálni 2 árnyékot láttam. Az egyik tuti Caleb,akár a holdról is felismerem, a másik meg valami fekete hajú lány. Megmondtam! Ha tegnap barna,ma fekete. Most ehhez lesz egy két szavam.

— Csősztök,miaz Caleb a barna hajú nem volt a nyerő? - kérdezem mosolyogva.

Na hát behaltam. Látni kellett volna ennek a fruskának a fejét. Először nem vágta szegénynek kellett egy kis idő,míg rájött nem ő az első aki,itt fagyoskodik Caleb-el. Aztán jött a legjobb rész,bevágta a durcit és elment sétálva. Najó,ezért a pokolra kerülök majd,de ezt élveztem.

— Basszus Brooke,azthittem be tudom fűzni. - mondta majd, a lány után kiáltott hogy: ,,Hé,ne vedd magadra."

Hát szerintem magára vette..

A busz hamar jött,le ültem az ablak mellé,Dom készült volna mellém ülni de,Caleb nem engedte. Valami fiús pofát vágott ami náluk annyit jelent: ,,Húzás"

— Nincs kedved ma mozizni? -kérdi tőlem miközbe,pörgeti az instát.
— Mit nézünk? - kérdezem kíváncsian.
— Valami fasza horrort.

Na nem. Csak azt nem. Egyszer néztem vele horrort,konkrétan egész éjszaka nem aludtam,ő meg be aludt. Biztos nem megyek bele,ha nem nézünk romantikus filmet,akkor velem nem filmezik.

— Nem,ma én választok. Te hozd a nasit,én meg az üditőt. Nálad. 18:00. -jelentettem ki komolyan.
— Szívatsz,igaz?

Nem szívattam. Ki szabtam a feltételeket. Mondtam ha meg gondolja,és mégis nézne valami jó szerelmes filmet,írjon rám előtte és átmegyek.
Le szálltunk,majd elköszöntem tőle. Azt mondta minden szünetbe menjek ki,de egy szünetet valahogy el lógok. Tartozom Domnak a hazugságért.
Még mielőtt be mentem volna a termembe,gyors elugrottam a büfébe egy melegszenyóért. Szerencsére csak ketten voltak előttem,az egyik Emi, a másik meg valami végzős lehetett. Majd a semmiből hirtelen megjelent,a tegnapi barna hajú lány akik elém vágtak,majd ennyit mondtak:
,,Nem bánod ugye,szöszi?" ,,Sietnünk kell,bocsika"

Nos épp mikor szóltam volna,Emi már megelőzött.

— Mivan bazdmeg,nem tudtok várni? Álljatok a sor végére,libák. Nem csak ti vagytok. Na tűnés! - mondta hangosan.

A lányok nem csak hogy nem álltak mögém,de szerintem annyira megijedtek hogy el is mentek.

— Köszönöm Emi. - mondtam kedvesen.
— Miért nem szóltál rájuk? - kérdi miközbe rágózik.

Nos,majdnem szóltam. De nemis tudom miért hagytam magam. Nem vagyok az a balhés,inkább az a fajta vagyok aki ez a mondás szerint él hogy ,,okos enged,szamár szenved". Jó,talán gyerekesnek tűnik,de ez vagyok én.
Emivel be mentünk a terembe és,séta közbe megköszöntem neki a szoknyás dolgot is. Mondtam elég menő volt tegnap. Aztán lazán mondta,ja tudom. Bár énis ilyen laza lennék. Ahogy mentünk a terembe Dom már várt.

Beleestem a legjobb barátomba.Where stories live. Discover now