𝕄á𝕤𝕠𝕕𝕚𝕜 𝕣é𝕤𝕫

11 0 0
                                    

Szeptember 1.

Amit utálok az iskolába,hogy egyenruha van..most komolyan,mi ez valami katonai bevonulás? Lányoknak fehér ing,kék szoknya,fiúk ugyanez kék nadrággal. Ha esik,ha szakad,így kell bemenni. Most még viszonylag az idő elviselhető,na de télen.. inkább ne is beszéljünk róla. Szőke hajam összekötöttem,pici szempillaspirál és a kedvenc szájfényemből is,felkentem magamra. Gyors le ugrottam a konyhába,beleharaptam az almába majd amit anya összekészített az iskolára,reggeli be dobtam a tatyóba és indultam a buszmegállóba, ahol Caleb várt engem egy lánnyal??! Válláig érő,szép gesztenye barna haja volt,és valami eszméletlen jól kinéző,magassarkú. Na igen,ugye ezt mondtam. Holnap valószínű,fekete hajú lánnyal vár majd engem.

— Sziasztok! -köszöntem csendben.

Nem akartam megzavarni a köztük lévő románcot. Caleb egy öleléssel köszönt,a lánytól pedig csak egy lenéző pillantást kaptam. Énis örülök a találkozásnak! Liba..

— Mellém ülsz majd ugye,Caleb baba? -kérdezte Caleb-től nagy szemekkel.
— Nem csalom meg a legjobb barátom. -majd rám nézett és kacsintott.
— Ülj csak mellé,kibírok nélküled 10 percet. - mondtam mosolyogva.

Felszálltunk a buszra,Caleb mellé ült én maradtam egyedül a könyvemmel. Igazából először zenét akartam hallgatni,de még nem fejeztem be az alkonyat könyvet,úgyhogy neki álltam.

— Jó könyv,de már uncsi darab. -szólt hozzám egy magas,barna szemű gyerek.

Soha nem láttam még a buszon,így elég fura volt hogy hozzám szólt. Általában ha valaki hozzám szól,két okból teszi. Írjam meg a háziját,vagy mutassam be Caleb-nek. Aztán itt ki is fogyott a párbeszéd én köztem és az emberek között.

— Hé,az alkonyat sose lesz uncsi! -mondtam védekező hangnemben.

Megkérdezte mellém ülhet-e. Végülis miért ne? Bemutatkoztunk egymásnak,elmondta hogy Dominic a neve,és most kezdett a suliba,11 osztályos lesz. 11/B akárcsak én. Mondtam szívesen körbevezetem a suliba,és ha akar mellém ülhet,úgyse ül mellettem senki.

— Tuti? A barátnőid nem lesznek mérgesek?
— Ha megtalálod őket,szólj mert nekem aztán olyanok nincsenek. - mondtam nevetve.

Díjazta a poént,úgyhogy nevetett velem és mondta hogy örül hogy,nem lesz egyedül. Miközbe Dominic nekem beszélt,hátra néztem Caleb-re aki szinte,szikrát szórt a szemeivel. Láthatólag nem tetszett neki hogy más fiú barátom is lesz. Miután le szálltunk, én meg Dominic megvártam Calebet is,elköszönt attól a lánytól majd odajött hozzánk.

— Dominic,ő itt Caleb.. - és a mondtam be se tudtam fejezni mert,Caleb folytatta.
— Caleb,a pasija. - mondta majd,megfogta a kezem.

Valami különös melegség töltötte el a szívem,mikor hozzám ért. Nem az a régi érzés volt,ez valami más,sokkal másabb.

— Oh,hát örülök Caleb! - Dominic kezet fogott volna vele,de neki nem épp volt kedve.
— Nos oké,akkor majd bent találkozunk Brooke.

Egy hülye kézrázást tudtam mutatni azután hogy Caleb,azt hazudta hogy a pasim.

— Mióta is vagyunk együtt Caleb Butler? -kérdezem összefont karral.
— Ez egy gyíkarc,nem engedhetem hogy beférkőzzön a bugyidba.

Ő is összefonta kezeit,ami elég vicces volt és muszáj voltam egyet nevetni.

— Te rajtam nevetsz,Brooke Miller?
— Rajtad!

Na ezt aztán nem hagyta..felemelt és elkezdett csikizni én meg olyan nagyokat nevettem hogy akik éppen arra jártak,azthitték hülye vagyok. Kérleltem tegyen le,nagy nehezen le tett. Annyira szeretem amikor megnevetett,vele mindig önfeledten tudok nevetni. Mondtam megyek ugyanis,az első óra ofő,amiről nem igazán maradnék le,mindig ilyenkor jönnek a legfrissebb hírek amik,egész évre vonatkoznak. Elindultam majd utánam szólt egy ,,stréber a barátom" megnevezővel,én meg be mutattam neki. Hallottam hogy nevetett,szeretem hogy nem vesszük egymásra ezeket a beszólásokat,ugyanis tudjuk hogy nem gondolja komolyan a másik.
Miután átléptem az iskola küszöbét,átjárt a dohányzós iskola illat. Az én osztályom terme az emeleten van,jobbra úgyhogy felvonszoltam magam és még,mielőtt be léptem volna,egy nagyot sóhajtottam. Ha őszinte lehetek,nem szeretem az osztályom,ennyi klikket életembe nem láttam még mint amennyi az én osztályomba van. De megtettem..nagy nehezen be léptem. Ahogy be mentem,minden szem rám szegeződött. Idézek pár mondatot: ,,Na brooke aztán igazi vadmacska lett" ,,Ez valami új lány?"
Persze bazdmeg..új vagyok. Nembaj hogy három éve járok ide. Aztán megláttam Dominicot,gyors oda mentem hozzá és le huppantam mellé. Gyors körbe néztem,Dominicon kivül van-e új osztálytársunk. Volt. Egy lány fekete hajjal,rengeteg sok tetkóval,és szaggatott nadrágba?? Jézus,mit fog ezért kapni az osztályfőnöktől.. miután észre vette hogy picit sokáig nézem,gyors elvettem a fejem nehogy valami,pszichopatának tűnjek.

Beleestem a legjobb barátomba.Where stories live. Discover now