Yeni okul

17 2 0
                                    

Sabah annemin onuncu kez çağırmasıyla zorda olsa yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve sofraya oturdum. Canım sabahları pek istemediği için sadece çay içiyordum.

Yemekteki sessizliği babamın sorusu böldü "Yeni okulun için heyecanlı mısın?" dedi. Ona "Pek sayılmaz" dedim. Babam bu sorudan sonra susmuştu. Bende masadan kalkıp hazırlanmaya başladım. Tipik siyah formaydı ama fazla pahalıydı.

Bir süre sonra evden çıktım ve daha tam uyanamadığım için kahve almaya Local Cafe'ye gidiyordum. Çünkü bana göre dünyanın en güzel kahvesi orada yapılıyordu.

Sonunda kafeye geldim ve içeri girdim.  Yine kalabalıktı.

Sipariş vermek için kasaya yaklaştım ve her zamanki gibi gülümseyerek işini yapan Na Bo-ra abla'yı gördüm.

Orta yaşlarda tatlı bir kadındı. Kendi oğlu yoktu ama beni oğlu gibi severdi.

"Abla her zamankinden versene". Bana baktı ve gülümsedi.

"Yine mi sen." diye sordu.

"Yine ben." diyerek gülümsedim.

"Tamam bekle biraz" dedi.

"Abla biraz hızlı ol yeni okuluma geç kalmayayım" dedim.

Birkaç dakikanın ardından Na Bo-ra abla siparişimi getirmişti. Parasını ödedim. Tam arkamı döndüğüm anda birine çarptım ve tüm kahve üzerine döküldü. "Hay sikeyim" dedim.

Kime çarptığıma baktığımda beyaz tenli, uzun boylu kahverengi saçlarıyla uyumlu koyu kahve çekik gözlü bir çocuktu.

"Önüne baksana aptal" diye çıkıştı. Üzerine baktığımda yeni okulumun formasını giydiğini gördüm ve formasının büyük bir kısmı kahve olmuştu.

"Kusursa bakma" dedim ve cevap vermesini beklemeden kafeden çıktım.
Okula vardığımda herhangi birine "11-A sınıfı nerede" diye sordum.

"En üstten bir alt" dedi. Teşekkür ettim ve sınıfa doğru ilerledim. Sınıfa girdim ve pencere tarafındaki arka boş sıraya oturdum. Bir süre sonra ders zili çaldı. Hoca kendimi tanıtmamı isteyince kısaca tanıttım ve yerime geçtim.

Derste kısa kısa notlar aldım. Ders bitince kafeteryaya indim ve poğaça meyve suyu alıp yukarı çıktım. Aldıklarımı bitirdikten sonra kafamı sıraya koydum ve kapıyı izlemeye başladım.

Zilin çaldığında hocanın girmesiyle kapının yeniden açılması bir oldu.

Ve onu gördüm...

Arkadaşın aklına uyaraktan yazdım.

Destiny || ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin