Kayıp

8 2 1
                                    

İçim bayılmıştı. Başım ağrıyordu. Geldikleri gibi dedikodu yapmaya başlamışlardı.

Kaç saattir Rose'un yüzünden her tarafımın ağrıdığını saymıyordum bile.

Nedeni ise normalde kedi köpek gibi olduğum kardeşimin abi aşkı gelmişti. Bu yüzdende kucağıma oturup kalkmamıştı.

Bir insanın hiç mi tuvaleti gelmezdi.

Sonunda aklına birşey gelmiş olacak ki annemin yanına gitti. Annemin yanına gitti.

"Anne canım triliçe çekti."

"Oyy sen istersinde ben yapmaz mıyım böyle diyeceğini bildiğim için önceden yapmıştım. Seungmin kalkta herkese triliçe getir birde yanına çay koy çaysız olmaz"

Şu an Rose'u boğmak istiyordum. Tamam kucağımdan kalkmasını istiyordum ama yerimden kalkmak istemiyordum.

"Hae-rin yapsın"

Hae-rin benden bir yaş küçük kuzenimdi.

"Ben misafirim hayatta yapmam." diyerek savunmaya geçmiştim

"Başlatma misafirine kalk."

"İkimizde kalkın Hae-rin kızım sende yardım et kuzenine!"

Halamın bağırmasıyla oflayarak kalkmıştı yerinden. Bu beni güldürmüştü.

"Seungmin sen neye gülüyorsun."

Annemin sesini duymamla yerimden kalkmıştım. Çünkü bu sessiz bir uyarıydı.

Kuzen ile mutfaktaki işleri hızlıca yapmıştık. O triliçeleri servis ederken bende çay servisi yapıyordum.

İşimiz bittikten sonra yerlerimize oturduk. Rose'un önüne koyduğum gibi yemeye başlamıştı. Böyle giderse şişko olurdu ve kimse onunla evlenmezdi.

Triliçesi bitince yanıma geldi.

"Abi, canım abim, birtanecik abim."

Aha yalakalık yapıyordu. Kesin bir bokluk vardı bu işte yoksa öldürsen yapmazdı.

"Abi dondurma yemeye gidelim mi?"

"Hayır."

"Ama abi."

"Hayır dediysem hayır."

Gözleri dolmuştu. Biliyordum acıtasyon yapıyordu.

"Anne abim beni dondurma almaya götürmüyor."

Annemin bakışları bana kaymıştı.Bu kadının bakışları beni çok ürkütüyordu.

"Tamam gidelim" dememle Rose'un "Yehhu" diye bağırmasıyla ağlamaklı ifadesi gitmişti.

İkimizde hazırlanıp yola çıkmıştık.

...

Avm'deki Rose'un en sevdiği giriş katındaki dondurmacıya gelmiştik.

"Rose yanımdan ayrılma" dediğimde kafasıyla onaylanmıştı beni.

Dondurmacıya istediğim çeşitleri söylemiştim o da hızlı külahlara koyup vermişti.

Arkamı dönmemle elimdeki dondurmalar düşü vermişti. Çünkü Rose yoktu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Destiny || ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin