"Petře tady vám nesu nějaké materi-." Vejde dovnitř nejstarší učitelka na škole, myslím že jí je tak, 160?
"Uhm.." Jediné co ze mě vypadlo.
"Tak slečno Novotná, tady ten příklad musíte udělat takhle.." Adámek mi začne něco 'ukazovat' na papíře, ani nevím, kde ho tak rychle sebral.
"Jo jasně pane profesore, děkuji Vám za vysvětlení, už to chápu, až budu zase ztracená v matice, určitě se stavím." Mrknu na něj a vydám se k odchodu.
"Dobrý den profesorko Šebestová." Nevinně se na ní usměju.
——————
Další den
Adámek, dneska do matiky přišel poněkud s nasranou náladou.
Hodil na mě snad ten nejhnusnější pohled a dál si všímal svýho.
Udělala jsem snad něco?
Nebo spíš neudělala?
"Novotná, k tabuli." Ozvalo se z ničeho nic, na tabuli je napsanej snad ten nejtěžší příklad z celýho cvičení.
To posral.
Stojím před tabulí duchem mimo a nic nedělám.
"Kurva Sofie tak snad to víš ne?" Vyjekne po mně.
Já jen záporně zakývu hlavou.
"Tohle se učilo na základce, fakt nevím, jak zrovna ty, chceš dát maturitu z matiky." Ironicky se zasměje, já mu dám takový 'zrovna já', že se z toho posere.
"A jak by se líbilo Vám, kdyby se někdo dozvěděl co se včera stalo?" Usměju se na něj, řekla jsem to poměrně potichu, že to nikdo neslyšel, ani nevím, zda to slyšel on.
———
Lidicky ja se omlouvam ze ted nevydavam tak casto, ale nejak na to nemam naladu😔😔, love yall!!💋💋
ČTEŠ
Zakázaná touha /STEIN27
RomanceZakázané ovoce chutná nejlíp přece ne? Jak myslíte Pane Adámek.