Po matice jsem rychle vyběhla ze třídy, byla poslední hodina, takže všichni spěchali buď na oběd, nebo domů.
"Kam spěcháš koťátko?" Zastavila mě něčí ruka, hned jsem poznala, že se jedná o Adámka.
"Domů."
"No víš, nerad ti kazím radost, ale potřebuju s tebou probrat pár 'důležitých' věcí v kabinetu." Nějakej nadrženej Adámku, nemyslíte? Oba víme, že ta touha je v nás obou.
Hned jak jsme vešli do kabinetu, přimáčkl mě ke zdi, vrhl se na mě jak štěně po nový hračce.
Vášnivě líbal moje rty, jeho doteky byli to jediné, po čem jsem toužila.
Jednu hodinu mě nesnáší a druhou se mě zas nemůže nabažit? Tak co to je?
"Koťátko, vím že to chceš stejně jako já, nech mě ti udělat dobře."
Ačkoliv bych neměla, měl pravdu, chci to stejně jako on.
Dala jsem mu najevo, že ano a on mě bez váhání vzal a posadil na stůl.
Vyhrnul mi sukni, kterou jsem zrovna v ten den měla a sundal mi tanga.
Dával mi šetrné polibky na stehna a pak do mě vjel jazykem.
Instinktivně jsem se prohla v zádech, dráždil moje přirození a já se toho nemohla nabažit.
Když ve mně projela vlna rozkoše, oddychla jsem si.
——
‼️
Lidickyy, nekdo jste se me ptal na ff "Ti amo", skryla jsem ji a uz ji nebudu dal publikovat, psala jsem ji pres jiny ucet @wguals, nebyla jsem s tim spokojena moc, omlouvam se, melo to dopadnou dobre, nebo spatne?🤗 to jsem byla celkem na vazkach, omlouvam se vamm😭 a hlavne jsem ztratila prihlasovaci udaje k tomu uctu😍, jestli najdu udaje od toho uctu, treba to dopisu🤗, nebo bych to mohla pak dat sem, jako dalsi ff, bo kapitoly mam stale napsane v poznamkach😛
ČTEŠ
Zakázaná touha /STEIN27
RomanceZakázané ovoce chutná nejlíp přece ne? Jak myslíte Pane Adámek.