Ha az embernek öncélúan kell cselekednie bármi okból nem a legjobb főleg egy teljesen másik világban. 2024 nyarán New Yorkban mindent hatalmába kerített a virtuális valóság, amely teljesen leamortizálta és egymásnak ugrasztotta az embereket, melynek köszönhetően hatalmas virtuális harcba kerülnek egymással és az online ragadozókkal.
A katasztrofális állapotot egy közösségi hálón elindított komment előzte meg. A cybertérben az emberek olyan dolgokat tesznek és mondanak, amit a valóságos világban nem vállalnak. Ennek köszönhetően katasztrofális állapotok uralkodnak el a városban. Az embereknek, akik kíváncsisággal fordulnak a világ, akár a szexualitás felé, és néha magányosnak érzik magukat, bárhol is élnek a világban, az internet lehetőséget nyújt a felfedezésre, ezzel ők a legnagyobb elszenvedői ennek a cyber csapdának. Természetesen akad néhány kivétel.
A Black Lightning nevű Goth Metal együttes a zenével és saját fegyverüket ellenük fordítva hírnevük és a jólétük megőrzése érdekében szállt szembe az online ragadozókkal a futótűzként terjedő cybertérben. Ami ekkorra már hatalmába kerítette egész New York Cityt. A bandát pedig Nicolas lázadó stílusa és perverzitása mentette meg, a virtuális függőség csapdájától.
Nicolas az, aki az együttes frontembere, aki különös és hátborzongató személyiséggel rendelkezik. Drake a dobok mögött ül a fellépéseken. Veron a szintetizátort kezeli a bandában. Beck az egyik elektromosgitáros. Amy pedig a másik elektromosgitáros a történetben.
Nicolas
A Black Lightning énekese és frontembere. Ő az, aki ezt a forró tüzes hangulatot meg teremtette Amynek, ami az életéből hiányzott. Nicolas hatalmas perverzitása, gátlástalansága, szadista személyisége és hihetetlen szexuális éhsége, előnyére vált az online ragadozókkal szemben a cybertérben.
Drake
Azon felül, hogy hihetetlen lazaságot és humort áraszt magából szinte minden egyes tevékenysége és mozdulata, hihetetlenül tükrözi hatalmas egoját. Ami nagyon is kell egy nehézkes időben vagy éppen keményebb életben. Bár nem mindig látjuk meg az érem másik oldalát, néha nem árt jobban meg nézni kivel, mivel állunk szemben.
Veron
Na hát ő aztán minden csak nagyon izgalmas nem. Épphogy nem tesz magasról mindenre. Néha egy-egy jókedvű beszólásával felvidít mindenkit a közelében. Elég jó hangulatú átlagos személyiség. Jó indulatú és persze megnyugvást visz minden rosszabb szürkébb napba, amit az életben Amy eltölt.
Beck
Ő az-az igazán visszahúzódó típus. Csendes és elég félénk személyisége mutatja meg, hogy bizony nincs egyedül az ember. Bármilyen dolog is történjen az életben. Ám a színpadon nagyon tud. Nem igazán kezdeményező vagy talpraesett típus, de nagyon tud szeretni, ami jól jön a támadások ellen. De ő sokkal inkább a romantika felé hajlik.
Amy
Egy nagyon aranyos, ám különleges nő, változatos személyiséggel. Elég szorongó és érzékeny típus. A fiúk rendes laza és csodálatos vagány csajt faragnak belőle. Minden nappal egyre jobb hangulatú lesz. Persze mindenkinél vannak hullámvölgyek. De Amy az együttes által meg küzd minden rosszal. Majd egyre jobb napjai lesznek. Teljesen kifordul magából a virtuális harc közepette.
YOU ARE READING
Kibertámadás.
FanfictionHa az embernek öncélúan kell cselekednie bármi okból nem a legjobb főleg egy teljesen másik világban. 2024 nyarán New Yorkban mindent hatalmába kerített a virtuális valóság, amely teljesen leamortizálta és egymásnak ugrasztotta az embereket, melynek...