Fekete Villám

20 0 0
                                    

A 2024 nyarán bekövetkezett digitális forradalom mindent megváltoztatott. A virtuális valóság hatalmas, elszabadult entitássá vált, amely teljesen bekebelezte a várost és lakóit. A kibertér nemcsak szórakozás vagy menekülés lett, hanem harctér is, ahol az emberek nemcsak egymással, hanem láthatatlan, online ragadozókkal is küzdenek.

Egyetlen komment elég volt ahhoz, hogy a világjaira hulljon. A kibertér világa magába szippantja azokat, akik a kíváncsiság, a magány vagy a hatalom iránti vágy miatt merészkednek bele. Míg a valóságot egyre jobban elnyeli a káosz, néhányan próbálnak ellenállni – köztük a Black Lightning nevű Goth Metal banda, akik zenéjükkel és lázadásukkal szállnak szembe a virtuális világ pusztító erejével.

Nicolas, az együttes lázadó frontembere, aki a harmincas évei elején járt egy adatlopás áldozataként indul a kibertér ellen, hogy visszaszerezze azt, ami az övé. Ám amikor találkozik Amyvel, aki többet tud erről a világról, mint bárki más, Nicolas ráébred, hogy a harc nem csupán az adatokért zajlik – a valóságért is küzdeni kell.

A "Cyber ​​Attak" egy feszült, akciódús történet a technológia, az emberi gyarlóság és a hatalomvágya világában, ahol minden döntés végzetes lehet, és ahol a virtuális világ sötét titkai mindent felfalhatnak.

Készülj fel egy adrenalinnal teli utazásra, ahol a valóság és a kibertér közti határ végleg eltűnt, és az emberi lét tétje magasabb, mint valaha!

New York utcái már rég nem emlékeztettek a városra, amit Nicolas valaha ismert. A virtuális valóság elnyelte az embereket, és a környezet is átalakul a kibertér torz másává. Az utcákon holografikus reklámok vibráltak, és a levegő tele volt digitális szikrákkal, valóban az emberek a saját székükbe zárva járkáltak, mindent figyelmen kívül hagyva. Nicolas sem volt kivétel – egyetlen célja volt: elkapni a hackert, aki ellopta az adatokat, egymásnak uszította az embereket és megbosszulni a támadást.

A hacker néhány lépéssel előtte rohant végig az utcán. A fickó ügyes volt, de nem eléggé. Nicolas már majdnem utolérte, amikor az ellenfél egy gyors jobbra kanyarodással eltűnt egy sikátorban.

Nicolas megállt egy pillanatra, körbenézett. A falakra vetített digitális képek villództak, mintha a valóság és a virtuális világ határai végleg elmosódtak volna. A zene a távolból érkezett – valahonnan a város mélyéről, mintha maga a technológia lélegzett volna. A Black Lightning ritmusa dübörgött a fejében, ám most nem zenélhetett. Más volt a tét.

– Ott vagy! – kiáltotta, Nicolas és belépett a sötét sikátorba.

A hacker mögötte nézett vissza egy pillanatra, majd még gyorsabban szedte a lábait. Ahogy utána iramodott, hirtelen valakit meg pillantott. Egy fiatal nő állt az egyik romos fal mellett, szemmel láthatóan nem törődve az üldözéssel.

– Hé! – kiáltott rá Nicolas, de a nő csak oldalra biccentette a fejét. Nem mozdult, csak figyelte őt.

– Menj innen, nem biztonságos! – próbálta volna elzavarni és ezzel menteni a nőt Nicolas.

A nő szintúgy a harmincas évei elejét taposta, aki körül egyfajta különös aura lebegett, lassan Nicolas felé fordult. Szemei ​​hidegek, de mégis volt bennük valami vonzó. A levegő mintha megdermedt volna közöttük. Nicolas csak egy pillanatra állt meg, de az a pillanat elég volt ahhoz, hogy a hacker elhúzzon onnan a picsába.

– Ki vagy te? – Hogy kerülsz ide egyáltalán? – kérdezte Nicolas feszülten, megint körbenézett. De valami megmagyarázhatatlan vonzó volt a nőben. Hiszen talán ő volt a valóság egyetlen szilárd pontja ebben a szürreális világban.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kibertámadás.Where stories live. Discover now