Capitolul 3

3.7K 138 9
                                    


-Mia , trezeste-te azi , spune Kim exasperata.

- In 5 minute, zic si ma intorc cu spatele la ea.

- Bine, zice scurt si iese din camera mea si se duce in a ei. La scurt timp aud cum boxele mele incep sa bubuie.

- GATA , GATA, M-AM TREZIT. ACUM NU MA MAI SURZI , tip eu iar muzica revine la un volum normal.

Kim intra iar in camera mea si incepe sa rada, eu urmandu-i exemplul.

- Ce naiba se intampla aici? tipa Louis dand buzna in camera mea cu un polonic in mana.

- Nimic, zicem in acelasi timp si ne intoarcem la ale noastre, in timp ce Louis ofteza exasperat si tranteste usa.

- Hai , pregateste-te. Vin la tine dupa ce termin , zice Kim si pleaca spre camera ei.

Ma duc si fac un dus, dupa imi iau haine , imi fac doua cozi impletite ce imi ajung pana sub sani , ma machiez cu fond de ten , rimel si ruj rosu , ma dau cu parfum si ma asez pe pat, verificand notificarile de pe diferite aplicatii. In scurt timp apare Kim si cand imi vede parul ma roaga sa il fac si ei la fel. Dupa coboram si ii gasim pe baieti mancand.

- Ce vreti sa mancati? Intreaba Harry iar eu si prietena mea incepem sa radem.

- Nu mancam de dimineata, doua cafele ar fi bune. Si o scrumiera, zice ea si incepe sa caute doua cesti.

- Nu puteti fuma in sufragerie, zice Niall repede.

- Si ma rog de ce? Intreb eu si imi pun mainile in sold.

- Ca va mirosi a fum, zice si se incrunta la mine.

- Pacat ca suntem la noi in casa , zic si ma indrept spre sufragerie.

- Kim , a inceput ! tip eu iar ea apare repede cu doua cafele tari si fara zahar , cu un pachet de tigari si o scrumiera.

Discutam despre cat de greu e sa ai par lung , iar baietii apar si ei in sufragerie. In ciuda geamurilor deschise, Niall tot stramba din nas, dar din privirea lui Kim inteleg ca nici ea nu este de acord sa ne schimbam ritualul doar pentru Niall. 

Inteleg de ce Louis nu poate face asta. Par destul de stricti, mai ales Niall. Ma uit la Louis care se uita direct la pachet , puteam simti de aici disperarea, asa ca i-a dat mesaj:

M: Nu ar mai trebui sa te ascunzi de cine esti, daca vrei sa o faci poti lua linistit.

L: Va fi un scandal monstru, iti dai seama , nu?

M: Chiar imi dau, dar eu si Kim iti suntem alaturi orice ar fi.

L: Inseamna mult pentru mine.

Nu i-am mai raspuns si am ales sa ii zambesc, el facand acelasi lucru. 

- Mia , da-mi si mie una, zise el repede cu privirea atintita in ochii mei.

- Uite, zic si ii dau una pe care si-o aprinde repede si incepe sa traga din ea.

-Poftim?! tipa Niall cand vede ce se intampla. Louis , lasa aia. Inteleg ca vrei sa le faci pe fete sa se simta bine , dar nu trebuie sa faci si tu asta.

- O fac de vreo 3 ani si m-am saturat sa ma ascund, zise el scurt , ridicand din umeri. 

Se pare ca se descurca.

- Cum ai putut ascunde asta de noi ? Intreaba Niall nervos. El pare cel mai afectat.

- Simplu, la ce reactie ai , era de asteptat. Nu ma voi lasa.

- Louis , lasa-te, maraie Niall la el.

- Cine te crezi sa imi spui asta? Intreaba Louis si incepe sa rada si isi indreapta privirea spre TV.

My Crazy SisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum