☆ Bölüm 3 ☆

81 12 4
                                    


Medya: Mert

Korkudan terlediğimi fark ettim. Güçlü bir el hızla ağzımı kapadı. Ben bağırınca.

Korkudan tir tir terlediğimi hissediyorum. Yüzü tanıdık gelmiyordu. Ben korkudan ölüp ölüp dirilirken kulağıma yaklaştı ve "Işte sen ve annen bittiniz." Dedi. Bir an afallar gibi oldum.

Annem ve Ben? Ne demek istemişti. Terden yapış yapış olmuştum. Gözlerimi sım sıkı kapadım ve bunun biran önce bitmesini diledim.

Ağzımda metalik bir tat vardı. Gözlerimi araladım. Elime baktığımda kırmızı bir sıvı gördüm. Ah kan. Kan görmeye dayanamıyorum. Panik yapmamaya çalışmalıyım. Panik atağım vardı çünki.

Titremem gitmiş yerini sıcaklığa bırakmıştı. Çok uykum geldi.
Gözlerimi kapadım. Bir çığlık duydum. Kadın çığlığı. Gözlerimi zar zor da olsa araladım ve sesin geldiği yere baktım. Annemdi.

Yerde öylece yatıyordu. Yerde kırmızı sıvının yani kanın oluşturduğu daire vardı ve kan bana doğru geliyordu. Yönünü bana çizmiş gibi. Bağırmaya başladım. Ama sesim çıkmadı.

Terler içinde uyandım. Akşam olmuştu. Yanımda annem ve babam vardı. Bana şaşkın bir halde bakıyorlar dı. Kendi kendime 'Kabustu. ' diyerek sakinleştirmeye başladım. Aynı şekilde annem ve babam da beni sakinleştirmeye çalıştıklarını fark ettim.

"Kızım iyi misin?" dedi annem. Ona boş boş baktım. Ne diyebilirdim ki. 'Rüyamda adam geldi ve annen bitti dedi' mi deseydim. ?

Hala nefes nefeseydim. "Kızım noldu bişey desene Başak iyi misin ne gördün?" Babamın sesi endişeli geliyordu. Sadece kafamı salladım.

" Hadi hazırlan gidiyoruz." Dedi babam. Ona anlamayan gözlerle baktım. Annem bu şaşkınlığımı anlamış olacak ki gülümsedi ve " Yeni taşınanlar babanın ortağı çıktı. Hem aile tanışma yemegi hemde iş yemeği olarak düşün.

" Evet kızım hadi hazırlan geç kalmak istemeyiz değil mi?" Diyerek onayladı babam. Kafa sallamakla yetindim. Onlar odadan çıktıktan sonra ben de üzerimi giyindim.

Siyah pantolon ve üzerine mavi gömlek giydim. Gömlek kalçalarımı kapatacak kadar uzundu. Giyinme işi bittikten sonra maşayı prize taktım. Isınırken yatağımı toparladım. Maşayı alarak saçlarımın uçlarını kıvırdım. Son olarak rimel sürüp kendimi tamamladım.

Soğuk görünüyor olabilirm hatta öyleyim ama kendime de bakmalıyım.

Hızla aşağıya indim annem ve babam beni bekliyorlar dı. Kot montumu alıp siyah babetlerimi ayağıma geçirdim.

Evden çıktık bir kaç dakikaya gelmiştik. Hoşgeldin fasılari bittikten sonra gözüm Mert e takıldı. Gayet güzel görünüyordu.

Evde dört kişi yaşıyorlardı. Annesi babası kardeşi ve kendisi. Söylenene göre abisi üniversite okumak için farklı bir şehre gitmiş.

Karnım acıkmıştı.

Yemek masasına geçerken Mert le yanyana geldik. Boyu çok uzundu. Ben onun omuzlarına geliyordum. Yada ben kısaydım. Sadece benim duyabileceğim bir şekilde " Çok hoş görünüyorsun. Cici kız." Dedi ona 'tabi ne sandın' der gibi imzalı bakış attım. Cici kız ne ya?

NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin