Wooyoung
19 Yaşında San ile okulun ilk senesinden arkadaşlar.
San
19 yaşında, aynı şekilde Wooyoung ile okulun ilk senesinden arkadaşlar, fakat Wooyoung'a karşı ufak hisleri var.
Seong-Hwa
18 yaşında, motorlara ayrı bi bağımlılığı var. Yurda yeni geldi.
Hongjoong
20 yaşında, Yunho ile yakın, yurda yeni geldi.
Mingi
19 yaşında asker,şuan teğmen rütbesinde silah tutma konusunda uzman, eğitimini özel almış. Bunun dışında ilkyardım gibi bilgileri var. Yurtta yeni.
Jong-Ho
17 yaşında, Mingi ile aslerlikten yakın arkadaş şuan asker. Yurda diğerleriyle birlikte geldi.
Yeosang
18 yaşında, yurtta 1 senedir var. Grubun en ağır başlısı, sessiz sakin bir kişiliğe sahip, ama içinin sessiz ve sakin olduğunu kim söyledi.
Yunho
21 yaşında, S.W.A.T görevlisi, Mingi ve Jong-Ho'nun isimlerini askerlikte duymuş ama tanışmamış.
DokYeom (DK)
25 yaşında doktor. Yunho'nun çocukluk arkadaşı. Güney Kore'de başka bi şehirde yaşıyor.
~~~
Wooyoung ve San, okulun ilk senesinde kaldıkları yurtta tanışmışlardı, ve şuan 3. seneleriydi. Bu sene yurda 5 yeni çocuk gelmişti. Bir günün sabahında uyandıklarında okul yıkık dökük bazı yerlerde pençe izleri vardı, her odadan garip çığlık sesleri yükseliyordu.Wooyoung ve San odadan çıkmadan kapıdan kafalarını uzattıp koridorun iki ucuna baktıklarnda sol tarafta, garip, insana çok benzemeyen bir silüet, sağ tarafta ise üstleri başları yırtık 6 kişi vardı.
Tanıtımı burda bırakalım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALVATİON
Mystery / ThrillerYurtta birden çıkan mutasyon ile 8 gencin kaçma çabaları