POV ALESSIA
Astăzi pentru Alessia este prima zi de liceu,este clasa 10a, și are foarte mai emoții. Sa trezit de dimineață sa dus la baie și-a făcut un duș, după sa facut un machiaj nu tocmai în stilul ei.
Cu gîndul la ce se va mai întîmpla și în acest an nou școlar.După terminarea machiajului sa și îmbrăcat în ținuta aleasă de prietena sa
A coborât la.bucatarie să i-a micul dejun împreună cu mama și fratele său mai mare.Ajungîng în bucătărie o salutase pe mama sa:
- Bună dimineața, mamă! o salut eu pe ea.
- Bună dimineața,draga mea! mă salută și ea cu un zîmbet înapoi Ești pregătită pentru ziua de astăzi? mă întreba ea.
- Nu în tocmai,am ceva emoții pentru azi
dar nu așa mari. îi răspund eu în timp ce îmi fac o cafea- Nu-ți face griji,totul va fi bine. mă încurajează ea cu un zîmbet de milioane.
În timp ce îmi savuram cafeaua și vorbeam cu mama în timp ce își pregătea și ea o cafea, intră în bucătărie Cristian (fratele meu).
- Bună dimineața mamă. spune el somnoros în timp ce îți încheia nasturii de la cămașa neagră.
- Bună dimineața,dragule! îi răspunde mama cu un zîmbet.
- Neața Alessia! îmi spune el mi-e în timp ce îmi bea o gură din cafeaua mea
- Neața și ție,dar acela este cafeaua mea. spun eu deranjată de gestul său.
- A fost acum este a mea. îmi spune el în timp ce mai bea o gură. Apropo îmi place rochia ta,dar nu crezi că e prea sexy pentru școală? mă întreabă el în timp ce bea și ultima gură de cafea.
- Nu, mi-e îmi place și așa am să mă duc la școală. îi spun eu și îi arăt limba.
Mi-o arată și el înapoi, după care ne luăm rămas bun de la mama și ieșim afară.
-Hai mișcate odată prințesă că vom întîrzia. îmi spune Cristian de la volan.
- Hai că vin,nu te mai agită atît.
Îi spun eu în timp ce mă îndrept spre masina sa.
Ajunsă la școală cobor din mașina lui fratimiu și o aștept să apară Miriam prietena mea din clipă în clipă. Fratimiu este întimpinat de scorpia de Ambar care îl sărută pînă nu mai are aer săracul. Ambra este majoreta șefa din liceu,este o scorpie și-a desfăcut picioarele la aproximativ tot liceul.
În timp ce mă uitam după Miriam,o văd că vine alergînd spre mine
- Ușurel fetițo că vei cădea. mă amuză eu pe ea.
- Neața și ție. îmi spune ea și eu îi arăt limba
Miriam este prietena mea ce-a mai bună ne-am cunoscut în clasa 8a cînd sa transferat ea în clasă cu mine. Este o fată amuzantă, nebună în sensul bun, și pot să vă spun că nu te poți plictisi în preajma ei.
- Hai să intrăm că vom întîrzia la festivitate. îmi spune ea
- Hai să mergem. îi spun eu și o apuc de mînă îndreptîndune spre curte școlii unde se va petrece festivitatea.
Ajunse acolo vedem sute de elevi care nerăbdători se începerea anului care mai puțin.
____________________________
bună dragilor,acesta a fost primul capitol,este cam scurt dar promit că următorul este mai mare.
spuneți-mi părerea voastră despre capitol
CITEȘTI
iubim împreună
RomanceAllesia este o fată de clasa 10a,care a trecut prin multe încercări ale vieții. Dar cînd a vrut să vadă ce este iubirea și atunci a fost rănită și dezamăgită de către Luca băiatul de care ea se îndrăgostise și îl vedea băiatul perfect pentru ea