# New _ story
السلام عليكم أحبتي❤.
عاملين ايه وحشتوني جداً جداً❤.
وعشان وحشتوني محبتش أجي وايدي فاضيه فعشان كدا جيت بقصة جديدة.
نعم قولت قصة وليست رواية.
لأن زي ما انتوا عارفين الدراسه فوق الدمااغ حرفياً على الكل .
فعشان كدا قولت هأجل الروايه إلي كنت عايزه اعلن عنها شويه وأكون جمعت أفكارها في دماغها وأنزلها في الأجازه بإذن الله.
ولحد الأجازه قررت أعلن عن الجديد.
الرسالة.
الرسالة هي حياة النبي صلى الله عليه وسلم بإختصار رسالته.
كل حاجه بدايةً قبل أن يولد إلى أن يصعد إلا الرفيق الأعلى بإذن الله وزي ما انتوا حابين.
فهل حبيتوا الفكره ولا لأ؟
وان شاءالله لو حصل وهنفذ الفكره عشان الدراسه هنزل فصل في الأسبوع بإذن الله.
وأهو أجمع شوية حسنات وأخد ثواب يمكن دا يساعدني في الإمتحانات برضو .
ودا غلاف الرسالة.
هل حبيتوا ولا أغيره؟!
بصراحه مكلفتش نفسي لأني كنت في أوضتي وتاه عني موضوع الغلاف ده فقولت أدور يمكن ألاقي ولاقيت دي الوحيده إلي حسيتها لايقه جداً.
كإن المعلومات فيها من دهب.
كأن الرسالة دي من دهب فعلا❤.
ف انتوا رأيكوا ايه وهل لو نزلنا فصل في الأسبوع يكون يوم ايه؟!
يوم الخميس مثلا أخر الأسبوع؟؟
ولا الجمعة هيكون افضل لأنه يوم أجازة؟؟؟
وفي حاجة كنت عايزه اقولها.
كذا حد طلب مشاهد خاصة من الرواية.
انا فعلاً عندي افكار ليها بس الحقيقة التفاعل محبط جداً وانا بقالي فترة كبيرة مش بتكلم عنه لاني ببقى مشغولة بامتحاناتي اصلا.
بس انا قولت يمكن في البارت الأخير هيتفاعلوا كويس بس بجد التفاعل محبط جداً عشان كدا لو حسيت ان انتوا متجاوبين مع فكرة المشاهد الخاصة وتفاعلتوا ع الفصول الي فاتت أكيد هنزل مشاهد خاصة ف اقرب وقت ممكن💜.
بس ياريت تفرحوني شوية حتى لو مش بتكتبوا كومنت بس انا ببقى عارفه مين بيتفاعل ومين مبيتفاعلش.
انا مش ساحره بس بعرف برضو😂.
هشتاج يابت يللي مش بتتفاعلي هاااو ديير يوو😂.
هتردي عليا طبعا عادي وتقولي:
_ ايام فاين ثانك يوو.من غير ما تقولي دا تعليم مجاني .
هشتاج سوا😂👽🤝🏻🙂
مش فاهمه ايه علاقة الي قولته ب ايام فاين بس اشطا عادي يعني😂
المهم بجد بفرح جداً باللي بيتفاعل وبجد انا حافظه الي بيتفاعلوا وبحبهم جدااا❤.
كمان برد ع اي كومنت عكس ناس كتير بس دا لاني بشوفه والي بحس اني لازم ارد عليه فبرد عادي وبتكلم ك اخت ومش بيهمني ومش بتعامل ع اني كاتبة بس ولا حاجة.
وحتى بعمل فواصل كدا واكتب تعليق ف الرواية واضحك عادي مش بيهمني بهزر معاكوا والله م بيفرق معايا😂.
انا اه بفصلكوا بس بفضل اضحك وبحبكوا❤.
بس خلاص كدا اكيد مش هضغط يعني ع الناس انا بس حبيت انعنشكوا شوية بدل النكد الي نازل علينا الفتره دي😂🤞🏻👽
واخيراً ....
دمتم سالمين أحبتي❤
#Hana