7

24 1 20
                                    


Meow meow meow...

"Meow meow meow meow?"

"Meow."

...

Meow meow meow, meow meow meow meow meow.

Meow meow...

"Meow!"

"Meow meow."

"Meow meow meow?"

"Meow meow..."

"MEOW?!"

"Meow!"

"MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW, MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW?"

"MEOW MEOW, MEOW!"

"MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW, MEOW MEOW  MEOW MEOW MEOW MEOW, MEOW MOEW MEOW MEOW MEOW!"

"MEOW MEOW MEOW!"

"MEOW MEOW MEOW, MEOW MEOW MEOW!"

"MEOW MEOW."

"MEOW MEOW MEOW MEOW MOEW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW, MEOW MEOW MEOW MEOW MEOW: MEOW MEOW, MEOW MEOW MEOW, MEOW MEOW MEOW MEOW, MEOW MEOW!"

"MEOW MEOW MEO!!"

"MEOW!"

Meow meow meow...

Meow meow meow meow. Meow meow meow meow meow meow, meow meow meow meow, meow meow meow meow meow.

"Meow meow meow, meow meow meow. Meow meow." Meow meow!

Meow meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow.

"Meow meow meow."

"Meow meow?"

meow meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow.

Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow meow. Meow meow, meow meow.

"Meow meow," meow meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow.

Meow meow meow, meow meow meow meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow.

"Meow meow meow," meow meow meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow.

Meow meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow meow. Meow meow, meow meow.

"Meow meow meow meow," meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow, meow.

Meow meow meow meow, meow. Meow meow, meow meow meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow.

"Meow meow meow," meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow meow.

Meow meow meow meow, meow. Meow meow, meow meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow meow.

"Meow meow meow," meow meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow.

Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow.

"Meow meow meow," meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow.

Meow meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow, meow.

"Meow meow," meow meow meow. Meow meow meow, meow. Meow meow meow, meow meow. Meow meow meow, meow.

Meow, a book written by a catWhere stories live. Discover now