Ariana grande

53 2 0
                                    

Son günlerde adı magazin sayfalarından düşmeyen Ariana Grande, donut yalamasından dolayı suçlanmayacak. Gossip Cop tarafından onaylandı.

Sitenin raporuna göre, Grande 4 Temmuz günü, California'nın Lake Elsinore şehrinde Wolfee Donuts adlı bir mekanda görüntülendi. Şarkıcı ve sevgilisi olarak bilinen Ricky Alvarez, güvenlik kameralarına donut yalarken yakalandı. Bu video, geçen hafta sızdırıldıktan sonra yerel polis, Ariana hakkında "Kasıtlı Tahrifat Yiyecek" gerekçesi ile, soruşturma altında olduğunu doğruladı.

Riverside County Şehir Departmanı, Grande'nin davasının şu an kapalı kabul edildiğini, Wolfee Donuts dükkan sahibini Pop yıldızını suçlu olarak görmediğini Gossip Cop'a anlattı. Ancak Riverside Çevre Sağlığı Departmanı bu durumu çözmek için hala çalışıyor. Çalıştığı konu ise, "Yalanmış olan donutun başka bir müşteriye satılıp, satılmadığı" ile ilgili.

Ancak Grande, donut yalama olayından ve "Amerika'dan nefret ediyorum," demesi üzerine, dışarıdan hala kötü görünüyor. Şarkıcı iki kere bu olaylardan dolayı özür diledi ancak hala eleştiri altında kalıyor. Greta Van Susteren bu konu hakkında şarkıcının özrünün yeterli olmadığını ve vatansever bir hareket ile ispatlaması gerektiğini belirtti.

✨küçük Sırlar✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin