The Originals ve The Vampire Diaries gibi dizilerde oynayan Phoebe Tonkin'in bugün doğum günü. Oyuncu 26 yaşına girdi. Biz de doğum gününle onunla ilgili bilinmeyenler hazırlayalım dedik:
1. Phoebe Tonkin Avustralyalı
Phoebe'nin aksanındaki değişikliği fark etmiş olabilirsiniz. Bunun sebebi Sydney, Avustralya'da doğup büyümüş olması.
2. Aynı zamanda bir dansçı
4 yaşındayken dans dersleri almaya başlayan Tonkin, klasik baleden hip hop'a kadar bütün dans derslerini almış.
3. İtfaiyeci olmak istiyormuş
Oyuncu, çocukluğunda itfaiyeci olmak istediğini anlatıyormuş.
4. Claire Holt onun çocukluk arkadaşıİkili karakterleri dizide düşman olsa da, Phoebe ile Claire çok yakın arkadaş. Claire de onun gibi Avustralyalı ve beraber H2O: Just Add Water'da rol aldılar.
5. Hayattaki en büyük hedefi
The Originals yıldızı en büyük hedefinin "Büyük bir aileye sahip olmak ve kanyonda yaşamak." olduğunu söylüyor.
6. Uzun boylu
Dizilerde minik gözükse de aslında çok uzun, boyu 177 cm.
7. Birçok Doğaüstü rolü var.Oyuncunun ilk rolü H2O: Just Add Water'da bir deniz kızı rolüydü. Daha sonra ise The Secret Circle'da bir cadıyı oynadı. Vampir Günlükleri ve The Originals ise son doğaüstü rolleri.
8. Kulaklarını 20 yaşında deldirdi.
Phoebe kulaklarını deldirmek için 20 yaşına kadar beklemiş.
9. Banyolar konusunda uzmanBanyosunu çok seviyor ve güzelliği için küvetini tuz ve zeytin yağı ile dolduruyor.
10. Teresa Palmer ile birlikte web siteleri var.
Teresa Palmer ile yakın arkadaş olan oyuncu, Your Zen Life isimli web siteyi beraber yönetiyor. Konusu sağlık ve yaşam sitede hayranlar da içeriğe katkıda bulunuyor.