1-р хэсэг

58 3 1
                                    

1-р хэсэг "Нөхөр нь гэртээ байхгүй ба хадам аав нь түүнийг өөрийгөө хангаж байхыг харчихлаа"

(Энэхүү өгүүллэг нь бүхэлдээ насанд хүрэгчдэд зориулсан бөгөөд өгүүллэгийн агуулгаас үүдэлтэй аливаа асуудалд бид ямар ч хариуцлага хүлээхгүйг анхааруулж байна. Тиймээс уншигч та насанд хүрээгүй бол дараа нь гарах үр дагаврыг тооцоолж, уншихаа зогсооно уу! Баярлалаа.)

Гэрлэснээс хойш хоёр сарын дараа И Хэжин-ий нөхөр Пак Вонү гадаад руу гол байгууллагын төлөөлөгчөөр явсан бөгөөд Хэжин тэр хоёр тусдаа амьдрах шаардлагатай болсон юм. 

Пак Вонү бол шударга ч, өөрийгөө илэрхийлэхдээ муу залуу. Хэжин түүнтэй гэрлэхээр шийдэх үед, бүсгүй ч мөн адил түүнд таалагдаж байсан. Гэсэн хэдий ч тусдаа амьдрах болсноос хойш Хэжин энэ бүхэн ямар буруу шийдвэр байсныг анзаарж эхлэв. 

Пак Вонү хоёр долоо хоногт ердөө ганц л удаа түүн рүү залгадаг, ярих бүртээ тэр гэрт нь бүх зүйл зүгээр эсэхийг асуучхаад хурдхан тасалчихдаг. Үндсэндээ түүнд Хэжин-ий амьдрал огтхон ч хамаагүй бөгөөд ядаж тэр эхнэрээ ганцаардаж байгаа эсэхийг ч асуудаггүй байв. 

Хэжин энэ жил 25-н нас хүрч яваа бүсгүй. Тэр залуухан, үзэсгэлэнтэй мөн нэлээдгүй өндөр хүсэл талчаалтай нэгэн. Нөхрөө явснаас хойш тэр яг л бэлэвсэн эмэгтэй шиг амьдрах болсон ба зүрхэн дэх ганцаардлаа багасгахын тулд гар хангалагад л найдаахаас өөр аргагүйд хүрчээ. 

Тэд гэрлэх үед тэдний эрх бүл тэдэнд хуримын бэлэг болгож шинэ байшин худалдаж авч өгсөн юм. Хэжин Пак Вонү хоёр энэхүү гэртээ амьдардаг байв. Хааяахан нэг түүний хадам аав тэдэн дээр жаал жуул зүйлтэй хамт зочилдогч, Пак Вонү-г гадаад руу томилолтоор явснаас хойш бараг л ирэхээ больчхоод байгаа юм. 

Түүнийг Пак Жэбом гэдэг бөгөөд тэр бага залуудаа бэлэвсэрч, хүүгээ ганцаар өсгөсөн нэгэн. Ихэнхдээ тэр фитнэссээр хичээллэх дуртай бөгөөд тавиад настай гэхэд яасан ч хөгшин гэхээргүй, гучтай юм шиг л залуухан харагддаг. Түүний хадам аав нэлээн хөгжилтэй хүн. Өмнө тэр ирэх бүртээ түүнд болон нөхөрт нь бэлэг сэлт барьж ирдэг байсан ба хөгжилдөхөөр тэднийг авч гардаг байв. 

Гэтэл түүний хүү Пак Вонү түүнээс тэс өөр. Тэр бол жинхэнэ уйтгар гунигийн далай. Ямар нэг гадаад хүчин зүйлээр л биш бол тэр хэзээ ч санаачлага гаргах хүн биш байв.

Гэрлэснээс хойш хоёр сарын дараа, Хэжин Пак Вонү-ы талаарх үзэл бодол нэлээдгүй шүүмжлэлтэй болоод эхлэв. Тэр тусмаа ор хөнжлийн ажилд. Бүсгүй үргэлж л санаачлагыг гартаа авдаг байвал, Пак Вонү хэзээ ч түрүүлж үйлдэл хийж байсангүй. Тэр үргэлж халуухан дотуур хувцас өмсөн түүнийг өдөөн хатгах гэхэд, тэр ямар ч хариу үйлдэл үзүүлдэггүй байлаа. 

Энэ долоо хоногт, Хэжин гэртээ шүршүүрт орж байв. Тэр өөрийн гэрлэсний дараах саруудыг бодсоор, зүрхнийхээ гүнд гомдол цөхрөл мэдэрч байлаа. Бүсгүй толгойгоо доошлуулан өөрийн цасан цагаан, том хөх мөн ягаахан умдагийг хараад, ер нь юу буруу хийсэн болоод тэр энэ бүгдийг давж туулах ёстойгоо гайхав. 

"Би ч зүдэрч байна даа!" Хэжин шүршүүрийн толгойг аван, хөлөө дэлгэсээр хэлүү рүүгээ ус шүршин гиншив "Аххх хаа"

Нэлээн удаан тавьж чадахгүй зогссоны эцэст Хэжин усаа хаан, усны онгоцны дээрээ суусаар багахан налах аядаад, хуруунуудтайгаа найзалж эхэллээ. 

Яг энэ үед Пак Жэбом хаалга онгойлгосоор гэрт орж ирэн, авч ирсэн хар усан үзэмнүүдээ ширээн дээр тавив. 

Хэн ч түүнийг хаалга тогшиход хариу өгөөгүй учир бэрээ гэртээ байхгүй байна гэж бодов. Тэр усан үзмээ хойш тавин, утсаа гаргасаар Хэжин рүү усан үзэм авч ирээд, ширээн дээр нь орхисноо хэлэхээр зурвас бичлээ. Зурвасаа дөнгөж элгээчхээд байхад, гэнэт тэр муур шиг гинших аятай дуу сонсов. 

"Зэрлэг муур ороод ирсэн юм байх даа?"

Пак Жэбом доод өнгөөр бувтначхаад, ширээний теннисний цохиур олон түүнийгээ барьсаар байшингаар явав...

Өнөөх дууг дагасаар тэр угаалгын өрөөний хаалган дээр хүрч ирлээ. Хагас онгорхой хаалгаар шагайхдаа тэр өнөөх дуу эндээс гарч байгааг ойлгов.

Пак Жэбом хажуу тийш болон дотогш хоёр алхаад, нүд нь орой дээрээ гарах шахав. Түүний бэр усны онгоцонд нүцгэн хэтэх бөгөөд хуруу нь хэлүүн дээрээ байх нь тэр.

Магадгүй бүсгүй дэндүү таашаалтай байсан болохоор, түүнийг ч анзааралгүй гиншин орилж байв. "Ахх~~ намайг шаа, хонгор минь~~ хүчтэй~~ хурдан~ илүү хурдан~~ ЛинЛин чиний том эрхтнийг хүсэж байна~~ Намайг том залуугаараа шаа~~ үхтэл минь дүр~~ аххх~" 

Тэгэхээр энэ зэрлэг муурны дуу биш харин бэрийнх нь гар хангалга хийх үеийн гиншилт болж таарах шив. 

 Мэдээж гэрлэснийхээ дараахан тусдаа байхаар болсон түүний хувьд өөрийнхөө хэрэгцээг хангах нь хэвийн зүйл юм. Пак Жэбом ийнхүү бодсоор ширээний теннисний цохиураа буулган буцахаар эргэлээ. Гэсэн ч тэр гарахдаа, газар байсан савыг харалгүй өшиглөж орхих нь тэр. 

"Хэн бэ? Тэнд хэн байна?"

Ард нь дуугарч байсан гиншилт зогсож, Хэжин-ий гайхширсан хоолой дуугарав. Пак Жэбом байдалд орон зогсож ...

"Би байнаа" Тэр хэллээ, "Пак Жэбом." 


A/N: Сайнууцгаа бяхцан гаварнуудаа! Ээж үнэг нь та нарт тун хөөрхөн нойтогнуулдаг өгүүллэгээр мэндчилж байна. Энэ хаяг цэвэр насанд хүрэгчдэд зориулагдсан учраас ямар нэг хайр дурлал эсвэл адал явдал их хүсээд хэрэггүй. Огт гарахгүй биш ч, нийт өгүүллэгийн 80% ерөөсөө л үүлэн борооны ажлын тухай байх учир хааяа нэг хооорниий зан чинь хөдлөөд, ганц хоёр ор хөнжил, амраг хосын юм уншмаар байвал ороод ирчхэж байгаарай 😉 

Чихэрлэг донтолтWhere stories live. Discover now