4-р хэсэг

34 4 1
                                    

4-р хэсэг "Үнэхээр том бас гүн байна, маш том!"

(Энэхүү өгүүллэг нь бүхэлдээ насанд хүрэгчдэд зориулсан бөгөөд өгүүллэгийн агуулгаас үүдэлтэй аливаа асуудалд бид ямар ч хариуцлага хүлээхгүйг анхааруулж байна. Тиймээс уншигч та насанд хүрээгүй бол дараа нь гарах үр дагаврыг тооцоолж, уншихаа зогсооно уу! Баярлалаа.)

Сэтгэл санаагаа бэлдэж дууссаны эцэст Жэбом шүршүүрт орохоор угаалгын өрөө рүү явав. Гол хэсгүүдээ сайтар угааж аван түргэхэн шиг шүршүүрт орлоо. Угааж байх зуураа тэр бэр охиныхоо түцгэн биеийг төсөөлөх төдийд эрхтэн нь улам илүү хатуурч байх нь тэр. 

Усанд орсныхоо дараа тэр буцан унтлагын өгөөнд хүрч ирэхэд,  Хэжин түүнийг урин дуудав. Тэр зурагтаар гардаг сэтгэл татам дагина шиг л харж байх нь тэр. Жэбом сандрангуй шүлсээ залгихдаа шүдээ угаагаагүй гэдгээ анзааран эргэн явав. 

Орон дээр хэвтэж байсан Хэжин түүнийг бодлоо өөрчлөн явж байна гэж ойлгоод хурдхан шиг орноос буун гүйсээр түүнийг хойноос нь тэврэн авлаа. Түүний чичигнэх гар доош гүйсээр хатуурсан эрхтний нь барьж авав. 

"Ааваа, та харамсаад байгаа юм уу? Намайг намайг огт хүсэхгүй байна гэж үү?"

Хэжин-ий дур булаам хоолой Жэбом-н чихэнд эгшиглэхэд, цээжинд нь оргилох дур хүсэл улам бүр бадрах нь тэр. 

Түүний эхнэр өнгөрөөд олон жил болж байгаа бөгөөд тэр энэ асуудлаа үргэлж гартайгаа найзлан шийддэг байлаа. Нас явахын хэрээр энэ тал дээрх сонирхлоо ч бараг алдаад эхэлсэн байв. Гэсэн ч өнөөдөр бэрийнхээ нүцгэн биеийг харсны дараа тэр хүсэл тачаал нь унтарсандаа биш, өдөөгдөх зүйлгүй байсандаа гэдгийг ойлгосон юм. 

Яг энэ мөчид бэрийнх нь зөөлөн хөх түүний нуруунд наалдаж, нимгэхэн даавуугаар л тусгаарлаж байх бөгөөд товч нь маш хатуу байх нь нуруунд мэдрэгдэж байх нь тэр. 

"Хмм~ ахх~ Хэжин-ий хөхний товч хатуурчхаж~ маш хатуу байна~~ Би үнэхээр их хүсээд байна~ Намайг намайг эдлээсэй гэж үнэхээр их хүсэж байна~~ намайг хүчтэй шаа~~ байдаг чадлаараа эдлээч~ Хэлүү минь урагдтал намайг шаа~ Daddy битгий яв л даа"

Жэбом энэ бүхнийг сонсож тэвчилгүй бие нь чичирхийлэх бөгөөд "Daddy нь хаашаа ч явахгүй ээ. Би хурдхан шүдээ угааж ирчхээд, Хэжин-ийгээ хүссэнээр нь үнсэх болно~ Ахх-хаахх~"

Хэжин түүнийг эрхтнийг үрсээр хэвлийн булчинд нь хүрэх зуураа "Ойлголоо. Тэгвэл хоёулаа хамтдаа шүдээ угаая. Би танд бловжоб хийж өгье. Та миний бяцхан аманд дурлах болно гэдгийг би баттай хэлж чадна шүү"

Чихэрлэг донтолтWhere stories live. Discover now