Πριν ξεκινήσει η ιστορία λιγες πληροφορίες για τα πρόσωπα που την απαρτίζουν...
Πρωτα και καλύτερα τα θύματα της ιστορίας...Άρης Μακρής:είναι μέλος των Boys and noise ειναι 25 χρονων και μενει στην Νεα Ερυθραία με τους γονείς του και την σκυλιτσα του την lois ,εκτός απο το τραγούδι ασχολείται και με την κιθάρα
Jimmy Gian:ολόκληρο το όνομα του είναι Δημήτρης Λαοκρατης Γιαννουλης.ειναι το δεύτερο μελος των Boys and noise. Ειναι 23 ετων και μενει στην περιοχή Ζωγράφου με τους γονείς του και τον δυδιμο αδερφο του νικο.ακομα ξέρει να παίζει πιανο και κιθαρα..
Βαγγέλης Κακουριώτης:ο Βαγγέλης είναι το τρίτο μελος των Boys and noise και ολόκληρο το όνομα του είναι Βαγγέλης μυρωνας Κακουριώτης. Είναι 19 χρονων και μένει με τους γονείς του, την αδερφη του και τον σκυλο του Skipper.
Και τωρα οι πρωταγωνιστριες...
Ευα:είναι η μεγαλύτερη της παρεας και αρχηγος της πρώτης ομαδας στην απαγωγη. ειναι 18 χρονων και μενει και αυτη στην Νεα Ερυθραία μαζι με τους γονείς της και την αδερφη της την Στελινα. Ειναι 1,60 με καλες αναλογιες. Έχει καστανα σπαστα μαλλιά και βαθυγαλανα ματια. Οταν βρίσκεται στο σχολείο δίνει την εντύπωση της κλειστης κοπέλας που δεν θελει κανείς.... Ομως είναι ακριβώς το αντίθετο.Στελινα:αδερφη της Ευας. Είναι 14 χρονων μετριου αναστηματος, έχει καστανα μαλλιά και λατρεύει τα θρίλερ... Με την ευα εκτος απο αδερφες είναι και κολλητες.
Μαρια:μενει στη Κυψέλη έχει καστανα μαλια είναι 15 ναι 1,70 και τα μαλλιά της ειναι σγουρα μέχρι τους ομους και της ελεύθερες τις ωρες κανει γυμναστική, βγάζει σελφι... είναι ευαίσθητη, λίγο ντροπαλη και πολύ νευρική
Ξένια:ειναι 18 και μένει στο Παγκράτι, έχει ενα σκυλακι τον μαυρουλι. Είναι ψηλη, ξανθια, πανέξυπνη,πολυ όμορφη με πρασινα ματια και αναλογίες μοντελου.ειναι ευαίσθητη, γλυκια αλλα μπορεί να γίνει πολυ επιθετικη οταν χρειάζεται. Ασχολείται με τον χορο και την κολυμβηση...
Σια: ειναι αρχηγός της δεύτερης ομάδας της απαγωγης. μενει στους αμπελοκηπους είναι κολλητη της ευας και της στελινας.. Ειναι 15 χρονων και ζει με τους γονείς της. Είναι σχετικα ψηλη, καστανομαλλα και καστανοματα, αγαπαει τα ψωνια και τις βόλτες.
Ευη:ειναι 16 και μενει στον Λυκαβηττό. Είναι κανονικου αναστηματος λιγο γεματουλα, αλλα της ταιριάζει απόλυτα αυτο το στιλ. Ειναι μελαχρινη με γκριζα ματια. Παίζει ποδόσφαιρο και τραγουδάει.
Στέλλα:μενει στην Κηφισιά. Είναι 13,ψηλη καστανομαλλα, εχει καστανα μαλλια και ασχολείται με την ποιηση... Λατρεύει να παρακολουθει ταινιες και να διαβάζει βιβλια.
Αλεξάνδρα:είναι 14 μενει στην εκαλη με τους παππουδες της. Ειναι λιγο κοντουλα αλλά πολυ αδυνατη, εχει καστανοκοκκινα μαλλια και καφε ματια. Παιζει μπασκετ και τεννις.
Gabriella:είναι η τρίτη αρχηγός της απαγωγης. μενει Εξάρχεια είναι 12 χρονων και κολλητη της ευας και της στελινας. Ειναι ψηλη για την ηλικία της με καστανα μαλλιά και καστανα ματια. Της αρέσει ο χορός και το βολεϋ.
Αφροδίτη:μενει ζωγραφου και είναι 17.ειναι κοκκινομαλλα ψηλη και αδύνατη με καστανα μαλλιά. Της άρεσει το σερφαρισμα στο ίντερνετ και να πηγαίνει για ψώνια.
Αναστασία:είναι 12 ειναι κολλητη της ευας και της στελινας. Ειναι ψηλη,μελαχρινη με καστανα μαλλιά.της αρέσει το σερφαρισμα και να περνα καλα με τις φίλες της.
Τωρα θα μου πείτε τι κοινό έχουν αυτα τα κορίτσια... Τοσο διαφορετικα... Απο διαφορετικες περιοχες...
Γνωριστηκαν πριν απο ενα χρόνο στο Ο.Α.Κ.Α. σε ενα Noiser meet up και απο τοτε ειναι μαζι...
YOU ARE READING
Η Απαγωγή
Teen FictionΤι γίνεται οταν τα μελη ενός συγκρότηματος πέφτουν θύματα απαγωγής; ποιοι κρύβονται πισω απο την απαγωγη και ποια είναι τα σχέδια τους...