Οταν τελιωσαν την συζήτηση τους τα αγόρια ο αρης πήγε στο δωμάτιο της ευας και οταν ειδε οτι η ευα κοιμόταν μπηκε. Πήγε καθησε διπλα της στο κρεβάτι και την πηρε αγκαλιά...
"αχ βρε μικρο μου... Δεν ξέρεις ποσο θελω να γυρίσω πίσω τον χρόνο. Μια μερα πριν απο εκεινο το πρωινο. Σου κατέστρεψα την ζωη. Ειμαι απαισιος. Παντα σε αγαπουσα και παντα θα σε αγαπω... Ειμαι απαίσιος... Αλλα μην ανησυχείς δεν θα σε ξαναενοχλησω θα φυγω απο την ζωη σου μια και καλη... Αντιο μωρο μου. Θα σε εχω παντα στην καρδια μου σ'αγαπω.." είπε ο Άρης
Τοτε την φιλησε στο μετωπο και έφυγε πηρε τα πραγματα του, τα πηγε στο πατρικο του. Μετα πηγε στην αστυνομία και παραδοθηκε για τον βιασμο. Παράλληλα η ευα στο σπίτι ειχε ξυπνήσει και ανοιξε την τηλεόραση...ειδε σε μια ενημερωτικη εκπομπή ενα εκτατο γεγονός σχετικα με τον αρη και φωναξε τα παιδιά...
Στο ρεπορτάζ ελεγε πως ο πασίγνωστος τραγουδιστής του συγκροτηματος Boys and noise, αρης μακρης συνελήφθη το απόγευμα αφου παραδοθηκε για ενα έγκλημα που ειχε διαπραξει πριν από μια πενταετία.
Μόλις το ειδαν τα παιδια εμειναν εμβροντητοι, ενω η ευα πηγε στο μπάνιο και άρχισε να κλαίει. Ο Βαγγέλης την ειδε και πηγε να την ηρεμησει..."εγω φταιω... Ειμαι απαισια... Σας κατέστρεψα..."
"μην ξανακούσω κατι τέτοιο. Για ολα φταίει ο αρης. Εσυ δεν φταις σε τίποτα."
"μα εγω..."
"Ήθελε και παραδοθηκε... Τοσο καιρο ζουσε με τύψεις γιατι σε αγαπάει και πιστεύει πως ετσι θα στο ξεπληρωσει..."
Μετα απο μια εβδομάδα έγινε το δικαστήριο και ο αρης καταδικαστηκε με 10 χρόνια φυλάκισης....
Τι θα γίνει στην συνέχεια...
Πως θα είναι ολοι μετα απο μια δεκαετία;
Ποια έκπληξη θα περιμένει τον αρη και πως θα αντιδράσει;
Τι θα γίνει με το συγκρότημα;
Πως θα είναι η Gabriella με τον jimmy και ο Βαγγέλης με την Σια;
Ολα αυτα στα 3 τελευταία παρτ...
YOU ARE READING
Η Απαγωγή
Teen FictionΤι γίνεται οταν τα μελη ενός συγκρότηματος πέφτουν θύματα απαγωγής; ποιοι κρύβονται πισω απο την απαγωγη και ποια είναι τα σχέδια τους...