ROSE
Lisa ve Jisoo'nun bana gülmesini utançla izlerken, ben de tüm dünyaya yükselen solist Rosé'nin kucaklaşmalara boyun eğdiğini itiraf ettim ve bu sefer yanımda oturan kişiye dikkatlice bakmaya karar verdim.
Jisoo her zaman güzeldi, buna şüphe yok. Sadece ona bakmanızı isteyen bir yüzü var, bu da dışarı çıktığımızda insanların kız arkadaşıma açıkça baktığını gördüğümde gözlerimi devirmek zorunda kaldığım tüm zamanları hatırlatıyor.
Yani eski sevgilim.
Birbirimizi tanıyalı 9 yıl olmasına rağmen Jisoo hâlâ bir politik gerilim kitabı yazarında olmayacağını düşüneceğiniz o gençlik ışıltısına sahip. Ama işte burada, yine de o kadar gençlik ışıltısına sahip bir politik gerilim kitabı yazarı ki neden model olmadığını merak ediyorsunuz. O kadar güzel ki , hilal şeklinde gözleri ve kalp şeklinde dudakları var. O kadar güzel ki, ne kadar güzel olduğunu neredeyse unutuyordum.
Lisa yüksek sesle öksürdüğünde başımı hemen ona doğru çevirmemi sağladı. Aniden duyduğum sesle irkildiğimi görünce bana "İyi misin?" diye sordu. Sadece başımı salladım ve ona hafifçe gülümsedim, ardından gözlerinde endişeyle bana bakan koltuk arkadaşıma döndüm. Ona gülümsedim, sonra fısıldayarak iyi olduğumu söyledim.O da bana gülümsedi ve dikkatini tekrar kameraya verdi, neredeyse her hareketimizi kaydettiğini unutmuştu.
Eski kız arkadaşımla buluştuğumuzda ona açıkça bakan insanlara benziyor muyum acaba diye merak ediyorum. Muhtemelen benziyorumdur.
-
"İkinci soru zamanı!" dedi Lisa heyecanla. Sevinci bulaşıcıydı, ben de kendimi gülümserken buldum. Jisoo için de aynı şeyin geçerli olduğunu düşünüyorum, çünkü ona bir an baktığımda kocaman gülümsediğini gördüm.
Gülümseyince çok güzel oluyor.
Lisa notlarıyla uğraşıyordu, bu oyun için ikinci sorusunu nereye koyacağını bulmaya çalışıyordu. Hiçbir zaman organize olan o olmamıştı, o her zaman Jisoo olmuştu. Bana üçümüzün birlikte yaşadığı zamanı, Jisoo'nun Lisa'nın eşyalarını düzgün şekilde yerleştirirken ve organize ederken nasıl homurdandığını, bunun için Lisa'yı nasıl sürekli azarladığını hatırlattı. Bana her zaman Lİsa'nın dağınık biri olduğundan yakınırdı, ama aynı zamanda Lisa'ya her seferinde bunu yapacak kadar hayran olduğunu da biliyordum. Bu bir sevgi eylemiydi ve sanırım Lisa da bunu biliyordu.
Bu anıyı hatırlayınca gülümsedim.
"Ah, işte gidiyoruz!" Lisa'nın sesi boşluğu doldurdu. Jisoo'nun önce eğilip dirseğini uyluğuna koymasını, yanağı avucunun üzerinde dururken, bir sonraki sorunun ne olacağını merakla ve heyecanla beklediğini izledim.
"Sana hiçbir zaman yalan söylemedim" dedi Lisa hemen.
Bir an düşündüm, Jisoo'ya baktım, o da düşünceli görünüyordu. Yanımda oturan bu güzel kadına, uzun zamandır sevdiğim kadına hiç yalan söylemiş miydim?
Sonunda bir cevaba karar vermeden önce biraz daha düşündüm.
"Hiçbir zaman" dedim.
Lisa kameranın arkasınan kıkırdadı ve "Cevap vermenin bu kadar uzun sürmesine şaşırdım, Rosé. Hepimiz senin yalan söylemediğini biliyoruz." dedi.
Belki de Lisa haklıydı. Yalan söylemem, Jisoo'ya ise asla söylemem. Yapamadığım için değil, ama ne sebebim var ki?
Hâlâ düşüncelere dalmış olan Jisoo'ya baktım, neden bu kadar uzun süre cevap vermediğini merak ediyordum.
Tam o sırada Jisoo doğruldu ve parlak bir şekilde gülümseyerek önce bana sonra kameraya baktı. "Bunu söylemekten gurur duyuyorum ki hiç yapmadım." dedi tüm göğsüyle.
Bu cevabı kabul ederdim ama Lisa'nın başka fikirleri varmış gibi görünüyordu.
"Gerçekten mi?" dedi Lisa kameranın arkasından. "Ben neden buna inanmıyorum?"
Kaşlarımı kaldırarak Lisa ve Jisoo arasında baktım, ikisinin de bana söylemediği bir şey olup olmadığını merak ediyordum. Jisoo'da benim kadar şaşkın görünüyordu, Lisa'nın belki de arkadaşıyla dalga geçtiğini düşündüm.
"Gerçekten hiç yapmadım" diye kendini savundu Jisoo.
Lisa'nın alaylarına katılmaya karar vererek Jisoo'ya cevap verdim. "Gerçekten mi?"
"O zamanlar gösterişli kıyafetler giymeye karar vermiştim ve sen gösterişli şeylerden ne kadar nefret etsen de bana yakıştığını söylüyordun?"
"Evet. Tamamen dürüsttüm!"
"O zamanlar çocuklara yönelik bir şarkı yazmaya çalışıyordum ve sen çocuklardan nefret etsen bile çocukların onu seveceğini söylüyordun?"
"Yalan söylemedim!"
"Peki ya bana gerçekten güzel göründüğümü söylediğin zaman ne olacak?"
"Hadi canım, neden bu konuda yalan söyleyeyim ki?"
"Çünkü," diye güldüm. "Beni sabahları gördün Jisoo!"
Gülmemi kontrol edemedim. Jisoo'yu kızdırmak çok eğlenceli ve çok kolaydı. Jisoo'nun nefesinin altında bir şeyler mırıldandığını duyana kadar onunla dalga geçmekle eğleniyordum, bu benim anında gülmemi bırakmama, kanımın donmasına sebep oldu.
"Ben senin her zaman en güzel göründüğünü düşündüm, Rosé. Özellikle sabahları."
Jisoo'ya baktım, o da bana kocaman kahverengi gözleriyle bakıyordu.Bu bana, her gece uyumadan önce baktığım gözlerin aynısı olduğunu ve şimdi bana en savunmasız halimde bile her zaman güzel olduğumu söyleyen gözlerin aynısı olduğunu hatırlattı.
Bakışları beni bunaltıyordu, neredeyse nefes almam zordu. Çünkü o tam buradayken, nasıl en güzel olabilirdim ki?
Daha da kötüsü Jisoo devam etmeye karar verdi.
"Her zaman ortamdaki en güzel kızın ben olduğumu söylerdin."
Sadece başımı sallayabildim. Doğruydu, Jisoo girdiği her ortamdaki en güzel kızdı.
"Bu doğru, ama sadece sen benden sonra içeri girene kadar. Hiç kimse senin kadar güzel değil, Rosé. Bu yüzden sana hiç ne kadar güzel olduğun konusunda asla yalan söylemedim."
Başım dönmeye başlayınca midemde kelebekler uçuştuğunu hissettim. Kalbim göğsümde öyle bir atıyordu ki, buradan çıkmazsam tam burada ve hemen şimdi kalp krizi geçirebileceğimi biliyordum. Ama sanki olduğum yere yapışıp kalmıştım, yapabildiğim tek şey Jisoo'nun gözlerine daha derin bakmaktı.
Bunlar uykuya dalmadan önce baktığım gözlerdi.
Bunlar onu öpmeden önce baktığım gözlerdi.
Bunlar, her baktığımda içimde çokça sevgi barındırdığım gözlerdi.
Bunlar, bir zamanlar içine baktığım, içlerinde evrenler barındıran ve bana her şeyin merkezinde olduğumu söyleyen gözlerdi.
Dilimin tutulduğunu görünce Jisoo'nun gözleri endişeyle bakan gözlere dönüştü. sonra bana "iyi misin?" diye sordu. Sonunda sersemliğimden sıyrıldım ve ona hafifçe başımı salladım, dikatimi kameraya geri verdim ve Lisa'nın yüzünde bir gülümsemeyle kameraya baktığını gördüm.
"Bu cevaptan memnun musun Rosé?" diye takıldı Lisa.
Aman tanrım, şu anda Lisa'ya vurmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç yapmadım |Chaesoo|
Fanfiction• Lisa Manoban, iki yakın arkadaşı Kim Jisoo ve Rosé Park'ı kanalında yayınladığı bir videoda yer almaya davet eden ve ikisinin de ben hiç yapmadım oyununu oynamasını isteyen bir YouTube içerik üreticisidir. Peki işin sırrı ne? • Bana ait değildir ç...