JISOO
Lisa'nın yüksek sesi küçük alanda yankılandı, beni Rosé'ye neredeyse umutsuzca bakışımdan uyandırdı. Lisa'nın bir kez daha konuştuğunu duymadan önce hemen doğruldum ve boğazımı temizledim. "Jisoo, Rosé'ye bakmayı bitirdiğinde, sorularıma geri dönmek istiyorum. Şimdi bitirdin mi? Teşekkür ederim."
Lisa'ya sert bir bakış attım ama Rosé'nin yanımda kıkırdadığını duyduğumda beni gerçekliğe döndürme konusunda daha iyi bir iş çıkardığında başarısız oldum. O zamanlar beni sabit tutan ses buydu, hâlâ aynı sesin içinde bir tür güven hissetmemi sağlaması mümkün olabilir mi?
Rosé'ye bir göz attım, hâlâ kendi kendine kıkırdıyordu, ona baktığımı yakaladığında aniden daha yüksek sesle gülmeye başladı. Başını geriye atmıştı, gözlerinin kenarında küçük gözyaşları birikmişti ve elleriyle açık ağzını kapatmıştı. Bana gülen başka biri olsaydı, sinirlenirdim. Ama Rosé buradayken, dünyada hiçbir şeyi umursamadan gülerken, sanki bu hayatında duyduğu en komik şeymiş gibi, hayatımın geri kalanında duymaktan rahatsız olamayacağım bir ses çıkarırken nasıl en ufak bir şekilde rahatsız olabilirdim ki?
Ona gülümsedim, ta ki bir cumartesi sabahı ona hayatımın geri kalanını onunla geçirmek istediğimi söylediğim anıya geri dönene kadar.
Rosé o gün kahvaltıyı hazırladı. Elbette kahvaltı iki kutu mısır gevreği ve bir tabağa yerleştirdiği gülen yüz oluşturan birkaç meyvenin karışımıydı. O berbat bir aşçı değildi, sadece en büyük gastronomik keşfinin iki farklı mısır gevreği kutusunu bir kasede karıştırıp 'melez mısır gevreği' dediği şeyi yapmak olduğuna gerçekten inanıyordu. Kız arkadaşıma sırılsıklam aşık, umutsuz romantik ben de buna ancak katılabiliyordum.
Kahvaltı hakkında söylenecek pek bir şey yoktu, sadece ikimiz de melez gevrek kaselerimizin tadını çıkardık ve Rosé tabaktaki son üzüm parçası için benimle ölümüne dövüşebilirdi. Zaferinden o kadar mutluydu ki son üzüm parçasını çiğnerken koltuğunda dans ediyordu, sanki saf ve mutlak bir mutluluk içindeymiş gibi mutlu bir şekilde gülümsüyordu. Sanki dünyanın en mutlu kadınıymış gibi.
Kendi dünyasındaymış gibi göründüğünü, gerçekten mutlu ve memnun olduğunu gördüm. Kız arkadaşımı izlerken gülümsediğimi fark etmemiştim, o zaman aklıma geldi. Hayatımın geri kalanında buna sahip olmayı umursamayacağım, tabağımdaki son meyveyi kız arkadaşım için vermeyi umursamayacağım, hayatımın geri kalanında onun mutlu küçük danslarını izlemeyi umursamayacağım.
Daha fazla düşünemeden ağzımın açıldığını ve kelimeleri söylemek istediğimi fark ettim.
"Hayatımın geri kalanında istediğim tek şey sensin."
Bu ifade, Rosé'nin koltuğunda dans etmeyi bırakıp kocaman gözlerle bana bakmasına neden oldu. Az önce öylesine gelişigüzel söylediğim şeyin ağırlığını fark etmemiştim, sonunda anladığımda ve kız arkadaşımın bana bakış şeklini gördüğümde, gerçekten berbat ettiğimi düşündüm. Kahvaltı masasında böyle şeyler söyleyen var mı?
İkimiz de birkaç dakika boyunca hiçbir şey söylemedik, sadece birbirimize bakıyorduk. öyle birşey söylediğimden, ondan özür dilemek için bir araya getireceğim kelimeleri düşünmeye çalışıyordum.Göğsümde görmezden gelmeye çalıştığım bir sızı vardı, çünkü aynı zamanda belki de beni o şekilde görmediği düşüncesi de aklıma geldi. Eğer o şekilde düşünürse onu suçlayamayacağımı fark etmek daha da acı vericiydi çünkü ben kimdim ki?
Bana başka bir kelime söylemeden ayağa kalktı ve işte o zaman kalbimin kırıldığını hissettim. Kelimeleri duymama gerek yoktu, onun uzaklaştığını görmek bana bilmem gereken her şeyi söylemeye yetti.
Gözlerimde yaşlar oluşmaya başlayınca görüşüm aniden bulanıklaştı, ama daha düşmeden önce tüm duyularım Rosé ile doldu. Parfümünün hafif kokusu, kollarının etrafımda ki hissi, uzun sarı saçlarının yana düşüşü ve aniden dudaklarının benimkilerdeki tadı.
Bunalmış ve kafam karışmıştı, geri çekilip ona doğru düzgün bakmak, doğru düzgün sormak istiyordum.
Ama bir kez daha tüm duyularımı doldurdu ve şu sözleri söyledi: "Kim Jisoo, sen hayatım boyunca gördüğüm tek sabit, değişmeyen şeysin."
Kelimeler hemen aklıma yatmadı ve sanırım yüzümde tam bir şaşkınlık gördü. Hafifçe güldü, bu ses kalbimi şişirdi, sonra şöyle dedi,
"Sen benim de hayatımın geri kalanında isteyeceğim tek şeysin."
-
"Jisoo? Merhaba?"
Gerçekliğe geri döndüm, Rosé'nin bana yavru köpek gözleriyle baktığını ve yüzümün önünde elini salladığını gördüm. Hafıza şeridinde yaptığım yolculuğa uzun süre dalmış olmalıyım, hem Lisa'dan hem de Rosé'den hemen özür diledim.
"Ne düşünüyordun?" diye sordu Lisa kameranın arkasından.
"Önemli değil, merak etme."
"Gerçekten mi? İlgi duyuyormuş gibi görünüyordun. Yoksa sözleşme imzaladığın o yeni yazarla seks yapmayı mı düşünüyordun?"
Soru beni şaşırttı ve tepkim görünce Lisa kameranın arkasından yüksek sesle güldü.
"Defol git Lisa," diye mırıldandım.
Birdenbire kanepenin hareket ettiğini hissettim, Rosé'nin bizimle aynı odada olduğunu bir anlığına unuttum. Başını eğmiş, parmaklarıyla oynarken dalgın dalgın ona baktım. Aklından milyonlarca düşünce geçiyormuş gibi görünüyordu ve tek istediğim hepsini bilmekti. Ancak, sormak için bir hamle bile yapamadan Lisa işine geri döndü.
"Tamam! Bu oyundaki bir sonraki soru."
Rosé ve ben kanepede doğrulduk. Ona hızlıca bir bakış attım ama o zaten doğrudan kameraya bakıyordu, bu yüzden ben de aynısını yapmaya karar verdim.
"Ah, bu çok tatlı. Birbirimize kızgınken, mutlu olduğumuz bir fotoğrafı hiç paylaşmadım," diye gülümsedi Lisa.
"Paylaştım," diye hemen cevapladı Rosé.
Cevabımı söylemek için ağzımı açacaktım ki Rosé bir kez daha benden önce davrandı.
"Bir sonraki soru lütfen."
"Hey, henüz cevaplamadım." dedim ona.
Devam etmem için işaret etmeden önce bana alaycı bir şekilde baktı. Bunu biraz daha düşünmek istedim ya da belki de birbirimize kızgınken mutlu olduğumuz bir fotoğrafı paylaştığı anı sormak istedim ama yüz ifadesi ve aniden bunu bitirmek istiyormuş gibi görünmesi beni tereddüt ettirdi.
"Hiçbir zaman" dedim.
"Sıradaki soruya geçelim Lisa," dedi bir kez daha, bana bakmadan.
Gerçekten buradan çıkıp benimle hiçbir ilgisi olmamasını istiyor gibi görünüyor. Bu kalbimi biraz kırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç yapmadım |Chaesoo|
Fanfiction• Lisa Manoban, iki yakın arkadaşı Kim Jisoo ve Rosé Park'ı kanalında yayınladığı bir videoda yer almaya davet eden ve ikisinin de ben hiç yapmadım oyununu oynamasını isteyen bir YouTube içerik üreticisidir. Peki işin sırrı ne? • Bana ait değildir ç...