WARNING⚠️: THIS BOOK IS FOR ADULTS, WE DON'T SUPPORT THOSE UNDER 18 TO READ.🔞WARNING⚠️: WE DO NOT ALLOW ANY ONE TO USE ANY PART OF THIS BOOK WITHOUT ASKING FOR PERMISSION. DOING THIS, IS AGAINST THE LAW AND WE'LL SUE THE PERSON WHO DID THAT TO BE PUNISHED ACCORDING TO HIS CRIME⚡
WRITTEN ✍AND APPROVED BY SYESERM 📖
❤*A LOVE AND ROMANCE STORY *❤
PAGE EIGHT 📖
IN THE MORNING.
DINING TABLE.
Breakfast sukeyi duka gidan
Ammar ne kusa da Ana, sai Samar a kusada ita sai Latifa saikuma Aram da Uncle Hamis.UNCLE H: May be zuwa anjima saina kaiki, dama wancen lokacin ai nina karbi takardar transfer dinnaki.
SAMAR: Okay Ana kema yanzu kindawo Golden kenan.
ANA: Yess i am Back Samar.
ARAM: That's nice to hear.Ammar baice komai ba yana breakfast dinsa yanaso ya kammala ya tafi makaranta domin yaje ya hadu da Mss Elisha.
LATIFA: Soon you go all finish school.
ANA: Hmm Yess Aunty Latifa.Ammar tashi yayi.
AMMAR: I'm done we'll catch up later in school.ALL: Bye.
Wayarsa ya dauka da jakarsa sai mukullin motarsa sannan ya fita izuwa makaranta.
GOLDEN SECONDARY SCHOOL.
Kay ne Saikuma Davina da Affan suna zaune suna magana a wajen da suka saba zama.
KAY: Is better you ask samar before doing anything Davina.
AFFAN: I don't think the girl is his girlfriend just Ordinary ex classmate.
DAVINA: We all no nothing... but I'll try asking samar.AFFAN: Kay! How's your meeting with Aram's father? Uncle Hamis.
KAY: OMG, That man is everything 🙅♂️ he understood our relationship gave me some advice.AFFAN: Yeah sounds like him. Aram and Samar got lucky father i like him too. He has no problem at all.
He want his children to be always happy thats all.
KAY: Agreed! Affan.
DAVINA: Let's move to class guyz. I think Ammar has arrived i wanna see him.KAY: Go Davina, We're here untill Aram arrives.
DAVINA: Bad Guyz😄
Wucewa tayi izuwa ajinsu.
ELISHA'S OFFICE.
AMMAR: Here I am.
MSS ELISHA: I wanna talk about something very important Ammar so be serious pls.
AMMAR: We always talk about something important and I'm always Serious you know that.MSS ELISHA: Hmm Okay, Is about your studies, actually i postponed my test because of you and as you know exam is approaching.
I want you to study Ammar, i don't wanna distract you.
AMMAR: Yeah but you're not distracting me.
MSS ELISHA: Yess i am...look i really care about you and your studies and i don't wanna fail you or your parent.About that we have to be very very serious when it comes to your education for you to study.
AMMAR: Yeah sure, you're right.
Ammar Smiles.MSS ELISHA: So we'll continue our...
Mr Arif ne ya shigo cikin Office dinnata kaitsaye.MR ARIF: Elisha and Ammar.
Ammar din kallonsa kawai yayi ko kulashi baiyi ba.
YOU ARE READING
MYSTERIOUS LOVE BOOK I
RomanceAn 18-year Old boy falls in love with his 30-year old teacher, despite the fact that there is a problem and lots of challenges do you think he can marry her?