Tvoje kolej - co si o tobě myslím

7 3 0
                                    

Další originální kapča, no já to nikde teda neviděla. Huh nemá to být žádný hejt na žádnou kolej, každá kolej je perfektní a je jen a jen vaše rozhodnutí do, které patříte.

Nebelvír -
Znám spoustu lidí, kteří chodí do této super koleje. No jak jsem říkala, že znám tak jsou to vždy ti laskaví lidé, kteří rádi pomůžou ale! Jsou velice výbušní, často se naštvou kvůli kravině, někdy jsou až moc egoistický. Mohli by jste ubrat toho vašeho sebevědomí.

Zmijozel -
Totální hejtr Zmijozelu, moje bff tam patří je to strašně skvělá osůbka. Ale co mně na vás štve je to, že se nikdy nepostavíte na stranu přátel, radši odejdete jako zbabělci, jste až moc zákeřný, nejde vám skoro vůbec důvěřovat a jste strašně aale strašně povrchní lidé.

Havraspár -
Huh má kolej ale, řeknu to co si myslím, znám jen pár lidí kteří chodí do Havraspáru ( 1 člověka no možná 2), ale jste „ žalovníčci” sorry not sorry, ale řeknete vždy učutelce průšvih o na svého kámoše. Taly jste „ všude jsem byl vše znám”, chytrý jak rádio sorry no, ale prostě what proč si všechno berete tak osobně, hej já to co jsem napsala, to není ještě vše, tak nejsem ani jeden typ! Hrajete si na něco co nejste a jste strašně nedostupný, a když vás někdo pozdraví tak se na něho kouknete tím pohledem „ co jsi zač, vůbec tě neznám demogorgone”. A taky jste neskutečně slušní jako žádné sprosté slovo?! No je to dobře, ale pro mě nemožné :)

Mrzimor -
Jste mega ale mega otravní, pořád se na něco ptáte, a já mám z chutí dát vám do držky. Taky hodně ale, že mega dolejzavý, to si nemůže nikdo od vas odpočinout?! Ne nemůže typický Mrzimor, taky rádi pomůžete, ale pak nám to dáváte za vinu proč, jsme vám nepomohli ( většinu kterou znám, tak mk to dává za vinu). Některý vtipy jsou fr nudný a né vtipný :)

Sorry not sorry ale je to můj názor jak jsem říkala, každá kolej je krásná, úžasná, dokonalá, bombastická a já nevím co další neberte to vůbec vážně, má to spíše pobavit než urazit děkuji za pozornost a papa krásný víkend

Deník bláznivé Potterheadky 🪄✨Where stories live. Discover now