05:36 /31.10
Obudziłam się przez mróz w pokoju i nie zadowolona zostałam zmuszona iść do okna je zamknąć by móc iść dalej spać albo conajmniej leżeć w cieple.Wiec nei chętnie ześlizgnęłam się z łóżka stając na nogi i idąc zaspanie do okna szybko je zamykając i wracając do łóżka kładąc się spać.
09:14
Obudziłam się i po chwili wstałam z łóżka z wiedzą że muszę się przygotować na dzisiejszy dzień,gdy szłam do szafy kątem
Oka popatrzyłam zza okno patrząc jaka jest pogoda a była ponura.Wielka mgła i wszystko wilgotne tak jak po mocnych opadach lecz nie padało,więcej nie tracąc czasu otworzyłam
Szafę i wybrałam sobie ubrania a były to zwykłe ciemno niebieskie dzwony z niskim stanem ,czarna zwykła bluzka na krótki i bluza z kapturem o kolorze szarym.Dziś nie brałam żadnych dodatków bo mi się nie chciało i tak jej miałam planu nigdzie wychodzić,poszłam do łazienki gdzie się ogarnęłam i ubrałam.
10:02
Wyszłam z łazienki po wyprostowaniu włosów i innych codziennych rzeczach.Poszłam na dół do lodówki biorąc jakiś jogurt i idąc po łyżkę by go zjeść.Po chwili zjadłam go całego więc odstawiłam łyżeczkę do zlewu a kubeczek wyrzuciłam do kosza w kuchni.Poszłam do salonu i włączyłam 3 godzinny film który mnie dosyć wciągnął a był to horror.
13:20
Właśnie kończył się film a ja dalej zaciekawiona oglądałam go do końca od czasu do czasu podskakując z makabrycznych scen czy jumpscerow.Po kilku minutach skończył się film więc go wyłączyłaś i włączyłaś jakąś losową komedię by coś leciało bo nie lubisz głuchej ciszy będąc sama w domu bo znów rodziców nie ma,i zdałaś sobie właśnie z tego sprawę że cię o tym nie poinformowali że ich nie będzie co jest dość dziwne bo zawsze to robili pisząc kiedy wrócą czy gdzie są.
Stwierdziłaś że nie przejmiesz się tym bo pewnie mieli zawirowanie głowy i wyleciało im to z głowy i najpewniej wrócą jak zawsze o 20 czy 22.Gdy tak rozmyślałam to poszłam do kuchni szukając jakiś słodyczy na wieczór do oglądania jakiś filmów czy do rozdawania dziecka których pewnie nie będzie za dużo.
Niestety nie udało ci się znaleść żadnych słodyczy a jedynie miałaś winogrona którymi raczej dzieci nie poczęstujesz które by wolały cukierki od owocy,więc zostawiłaś je dla siebie .Przypomniałaś sobie że miałaś sobie dziś zrobić paznokcie więc pokierowałaś się do swojego pokoju po różne lakiery i inne ponieważ,nie jeździsz do kosmetyczki bo wolisz robić je sama i nie masz tak wielkiej potrzeby jeżdżenia do niej ponieważ sama też umiesz co nie co i nigdzie nie wychodzisz tyle by być na tip top.
13:53
Wybrałam wreszcie jakie kolory bym chciała na paznokciach a były to zwykłe czarne paznokcie z bordowym frenczem.Bardzo lubiłaś mieć różne wzorki czy inne rzeczy na paznokciach lecz nie nawidzisz ich robić bo trzeba do tego być strasznie starannym by nic nie zepsuć więc mało kiedy robisz jakieś dodatki,więc zazwyczaj nosisz jeden kolor.Nie chciałaś robić dziś żadnych wydłużonych paznokci więc zrobiłaś na swoich naturalnych które i tak są dosyć długie więc ładnie to będzie wyglądać.
16:06
Po prawie 3 godzinach męczenia się z paznokciami udało ci się je zrobić w takim stopniu że byłaś zadowolona.Wstałaś od biorka na którym robiłaś paznokcie i zeszłaś na dół idąc po szklankę wody ,będąc już w kuchni zauważyłaś przez okno które było naprzeciwko lodówki że robi już się ciemno a niektóre dzieci zaczynają wychodzić.Wiec jeszcze raz chcąc się upewnić poszukałaś słodyczy lecz ich naprawdę nie było albo były stare albo takie co raczej by nikt nie chciał,więc sięgnęłaś do zgrzewki butelek wody niegazowanej i wzięłaś jedną odrazu otwierając i pijąc ją.
CZYTASZ
|| halloween ghost ||
Teen Fiction~W twoim mieście zaczynaj znikać ludzie ? Kto jest sprawcą ? Czy to jest powiązane?~ Jeżeli chcesz się dowiedzieć to przeczytaj tą książkę! -------------------------- Masz na imię Liv Brook masz 16 lat. Mieszkasz w Magdeburgu z swoim tatem którego c...