Hyeongjun araba camından bakarken araba durmuş annesi ve onun yeni sevgilisi vardı arabada annesi"tatlım seni almaya tekrar geliceğiz tamam mı sakın unutma "
Hyeongjun arabadan inmiş"tamam anne yine aynı şeyi söylüyorsun"çantasını almış annesi"seni hep ziyarete geleceğiz seni seviyorum "
Hyeongjun arabadan inince annesi gitmişti hyeongjun yetimhaneye girdiğindr oradaki çalışanlar onu karşılamıştı bir kadın"ah hyeongjun merhaba nasılsın "hyeongjun" iyiyim siz nasılsınız "
"Ah ben de iyiyim gel sana odanı göstereyim ve oda arkadaşlarını" hyeongjun şaşırmıştı çünkü oda arkadaşı olucağını bilmiyordu "oda arkadaşı mı geçen gün bundan bahsetmediniz"
Kadın merdivenlerden çıkarken"unutmuş olmalıyım her neyse her çocuk kendi yaş grubu ile kalır sen şuan 15 yaşındasın yani sadece 3 tane oda arkadaşın var"
Hyeongjun "iyiymiş" kadın koridorda en önde yürürken "bahçeye istediğin zaman çıkarsın ama dışarı çıkmak yasak" kadın kapıyı açmış"hadi sen yerleş" hyeongjun içeri girdiğinde 4 farklı yatak vardı boş olan yatağı görünce çantasınj koymuştu
Banyodan kısa boylu sarı saçlı bi çocuk çıkmıştj"merhaba sen hyeongjun olmalısın bende gaon" sesi heycanlı ve çocuksuydu
Hyeongjun "merhaba gaon şey bu yatak boş değil mi" gaon "evet tabiki boş istediğini yapabilirsin odanın kendi tarafını süsleyebilirsin"
Odaya başka biri girmiş "yine çok konuşuyorsun gaon insanları rahatsız etmeyi bırak" gaon'un yüzü düşmüştü ve konuşmayı bırakmıştı
Hyeongjun "yok ya ben sevdim gaon'u istediği gibi konuşsun" gaon"cidden beni sevdin mi bak jooyeon hala beni seven oluyo demek ki ailem geri gelicek"
Jooyeon hyeongjuna bakmış "sen neden geldin buraya" hyeongjun "annemin yeni sevgilisi beni istemedi bu yüzden beni bıraktılar"
Jooyeon "iyi gaon perdeleri kapat uyuyacağım" gaon"ama saat daha öğlen" jooyeon "sana perdeleri kapat dedim"
gaon "tamam tamam sana iyi uykular" gaon perdeleri kapatmıştı "gel biz bahçeye çıkalım hyeongjun"
Gaon hyeongjun'un elini tutmuştu kapıyı kapatmıştı hyeongjun "neden sana bu kadar kaba davranmasına izin veriyorsun"
Gaon duraksamış"iyi de başka srkadaşım yok ki" hyeongjun "ne yani
Sırf tek arkdaşın o diye onun dediği her şeyi yapıcak mısın"Gaon"yani eğer onun dediğini yaparsam arkadaş olmaya devam ederiz"hyeongjun "ben senin arkadaşın değil miyim"
Gaon"arkadaş mıyız " sesinden çok heycanlı olduğu belliydi hyeongjun kıkırdamış"evet arkadaşız"
Gaon hyeongjun'un boynuna sarılmış"teşekkür ederim gel seni diğerleri ile tanıştırayım"