2

9 4 10
                                    

Gaon hala hyeongjun'un elini tutuyordu bahçede diğer herkesten uzak oturan birinin yanına gelmişti
Gaon çocuğun yanına gelmiş sarılmıştı"seungmin bak yeni bir arkadaş yaptım bu hyeongjun "

Seungmin gaon'un ona sarılmasıba karşılık vermiş"merhaba hyeongjun ben seungmin "Gaon" biliyor musun hyeongjun seungmin çok iyi biridir bana hep sarılıyor ve şeker veriyor"

Seungmin cebinden bir tane lolipop çıkarmış "al hadi yemek haneden aldım" Gaon seungmin'in yanağını öpmüştü"ya jungsu ve gunil nerde onları bulamıyorum"

Seungmin "bilmem jungsu bugün yemekhanede vardı ama gunil yoktu"
Gaon" of ya" hyeongjun hala ayaktaydı seungmin "otursana" hyeongjun gülümsemiş seungmin'in yanına oturmuştu

Gaon"ben onları bulup getireceğim siz burda bekleyin tamam mı" hyeongjun "tamam" Gaon koşarak gitmişti

Hyeongjun "Gaon çok tatlı" seungmin "evet çok da iyi biri" hyeongjun "ailesi neden onu buraya verdi"

Seungmin "üvey babası ve üvey annesi ile yaşıyordu Gaon önceden de vardı burda üvey ailesi gaona iğrenc şeyler yapmış bize ne olduğunu söylemediler ama bunu gaona da sakın sorma tamam mı o bu konuyu asla konuşmaz"

Hyeongjun "ah anladım ya sen" sseungmin "benim direk ailem yok ama abim iyi para kazanınca beni almaya gelicek "

Hyeongjun "jooyeon baya kaba biri Gaon neden onunla arkadaş" seungmin "jooyeon hep öyleydi herkese emir verir hep Gaon jooyeondan hoşlanıyor"

Hyeongjun "nasıl kalbi hiç kırılmıyor yada üzülmüyor " seungmin "Gaon jooyeon dan biraz uzaklaşınca gaon'un yanıma geliyor senden önce biri vardı Gaon ile çok yakındılar Gaon jooyeonu bile unutmuştu"

Hyeongjun merakla"eee sonra ne oldu " seungmin "o çocuk ve jooyeon kavga etti zaten bir aile aldı gitti onu"

Hyeongjun "gaon'un bahsettiği gunil ve jungsu kim" seungmin "jungsu da 15 yaşında bizimle kalması gerekiyor ama gunil'in konuştuğu tek kişi o gunil 17 yaşında son yılı"

Hyeongjun "ne" seungmin "her yetimhanede aynıdır 18 yaşına gelince gidersin artık yetişkin sayılırsın"

Gaon somurtarak gelmişti"of gunil gelmiyor " jungsu gülerek "ah hadi ama Gaon mızıkçılık yapma"

Jungsu hyeongjuna bakmış"merhabâ hyeongjun ben jungsu " hyeongjun "merhaba şey gunil neden gelmiyor onunlada tanışamak istiyorum"

Jungsu "uyuyor ama Gaon onu uyandırmak istiyor" Gaon hala somurtuyordu jooyeon yanlarına gelmiş"gaon gel hadi " gaon "neden ki"

Seungmin hyeongjuna fısıltıyla "bak ne dedim sana sen yeni olduğun için seni sevmiycek" jooyeon"gel hadi oyun oynarız" gaon jooyeon'un elini tutmuş gitmiştiler

Hyeongjun "ya jungsu gunil cidden sadece seninle mı konuşuyor" jungsu "çok konuşmuyor ki günde en az 5 kelime kullanıyor gibi"

save me-Xdinary HeroesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin