Aderanna Sofea atau lebih dikenali Anna, seorang remaja yang lahir dari keluarga yang kaya,tetapi dia juga mempunyai kisah hidup yang sangat sedih.Anna adalah seorang anak tunggal yang hidup bersama ibunya. Ketika dia berumur 6 tahun,dia telah menemui bakatnya iaitu bermain alat muzik Dan menyanyi.Anna adalah seorang yang "multitalent" Semasa dia berumur 13 tahun,dia memasuki sekolah menengah private.Dia telah membanggakan sekolah sebanyak 4 kali.Dia seorang yang sangat sopan santun dan lembut orangnya.Ramai orang menyukai akan sifatnya itu.Tetapi nasibnya berubah menjadi malang kerana ibu bapanya telah bercerai ketika dia berumur 18 tahun,lalu dia hanya tinggal bersama ibunya sahaja.Hidup mereka ketika itu sangat sudah menara ibunya perlu menanggung yuran sekolahnya.
L
ima tahun kemudian,seorang jejaka yang sangat tampan mendekati Anna yang sedang berjoging di taman.
"Hai awak,boleh tak kita kenal²?" Tanya lelaki ituLalu Anna menjawap "hai, kalau awak nak berkenalan boleh je,btw nama saya Aderanna boleh panggil Anna je."
Lelaki itu pula menjawap"ouh yeke,nama saya pulak Syazwan,boleh panggil Syaz"
Lalu mereka berdua meneruskan perbualan mereka.Beberapa minit kemudian,tiba-tiba seorang lagi lelaki menghampiri Anna yang sedang berbual dengan Syaz. "Hai Anna,do you remember me?" Anna pulak menjawap "emm who are you?" Tanya dia dengan rasa yang mencurigakan.
"Seriously you tak kenal I? I kawan lama you lah...Dari sekolah menengah tu..." Jawap dia dengan gembira sekali
"Ouhh!! I remember you...Thariq kann!" Dia menjawap sambil menepuk belakang Thariq
"Haa ingat pun..ingatkan dah lupa I..maybe dah ada kawan baru kat sini..."
YOU ARE READING
BERDUA LEBIH BAIK
AcciónJIKA IRI HARUS PERGI, JIKA PERGI JANGAN KEMBALI, JIKA PERGI SEORANG, MAKA SERIBU AKAN DATANG.