A KEZDETT....

10 2 0
                                    


A nevem Rose Russel 17 éves vagyok.

A mai nap nagyon boldogan keltem, ma jön át a bestiem a sulimba gyorsan fel öltöztem, le mentem a konyhába ahol anyukám már a kedvencemet keszítette ( amerikai palacsinta), a bátyám Liam már lent volt és reggelizet, apukám már munkába volt,igy nem volt itthon ( apukám egy cég vezető jól keres igy mind a  négyünknek  van kocsija anyukámnak egy audi, apukámnak bmw, a bátyámnak is audi , nekem egy bíbor fekete ferrarim van, anyukám egy divat tervező a bátyám most éretségizik ebben az évben ( egy suliba járunk még ) én másod éves vagyok a gimibe a barátnőm is (Tessa).

 megettem a reggelim elindultam suliba 10perc és már ott is voltam. Be mentem néhány ismerős köszönt,találkoztam a kedvenc tanáromal Paul cooperel, ő tanít matekot és tesnevelést ha bár matekbol nem én vagyok a legjobb mégis szeretem az óráit.. a szekrényemnél voltam mikor épp be lépet Tessa nagyon megörültem oda is siettem hozzá át öleltem szegény alig kapott legevőt....beszélgetünk mikor be csengettek mindenki rohant a termébe mi nem annyira sietünk szóval késtünk is 5 percet. 

Be értünk az ajtón (Paulal volt az első óránk...) Tanár: miss.russel késet nem gondolja ? én: de tanárur sajnálom Tanár: legközelebb ne forduljon elő,ülj le Én: rendben! Tanár : maga az új diák? neve? mutatkozon be és üljön le , Tessa: sziasztok Tessa Wood vagyok 17 éves, örülök hogy ide kerültem azzal a lendülettel le is ült, egész órán a táblára irtunk majd óra utolsó egy másod percében Rose és Paul tekintete összeért és akkor.....

Vajon ez lehetséges? TANÁR ÉS DIÁ KÖZÖTT KAPCSOLAT?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora