Mivan ha a gyerekkori legjobb barátod hoz egyben ellenségedhez kell költöznöd ?
Semmi . Abszolút de semmi .
Delany Henderson életét kicsit sem segíti meg hogy az ő szüleit vezeti az ország legnagyobb hotel láncát . Del szülei a munkájukból kifolyólag sokat utaznak . Ezáltal Delany arra kényszerül , hogy a suli szoknyapecéréhez Nick Hemingway- hez költözzön . Delany és Nick kiskori legjobb barátok . Ám ez meg változott mikor el kezdték a közép iskolát . Nick mindig is a menők közé tartozott míg Delany , tudom most azt várjátok hogy azt mondjam hogy , Delany inkább egy stréber lány mint ahogy ez a filmekben szokott lenni hát NEM. Delany ennek a szöges ellentéte , Del a suli legmenőbb lánya és igen nem egy kurva pincsi kutyákat gyűjtő lányra gondolok . Delany az évek során megtanulta hogy nem minden arany ami fénylik és nem mindenki érdemli meg hogy belé vessük a bizalmunkat , erre példa az exe vagy volt a legjobb barátnője aki tudta minden titkát a lány csak ki használta a pénzért .Nick és Del mindig is rivalizáltak ez egy nem kimondott szabály náluk , ugyan is a suli " alvilágkirálya és királynője " nem valami jól jönnek ki egymással ezért mindig versenyeznek , hogy ki a jobb . Delany egy laza de határozott független lány aki mindent meg tesz hogy elérje céljait , míg Nick ... hát ő Nick . Nick-et nem nagyon érdekli, hogy mi van az életével.Szülei irányítják az állam második legnagyobb hotelláncát - hát nem ironikus Delany szülei vezetik a másik legnagyobbat akkor vajon mily meglepő, hogy szüleik legjobb barátok nem deee ? - mindene meg van football sztár ,csapatkapitány a lányok körében is népszerű és rengeteg barátja van , de vajon mi kellhet még hogy boldog legyen ?
Egyszerű a válasz : Delany . Igen jól láttad Delany a lány aki kiskori legjobb barátja és ellensége , a csupaszív lány aki már nem ugyan olyan mint régen , Nick egy valamit bán az életében mégpedig hogy eldobta a lányt ezzel 15 év barátságot is . Delany az egykor mosolygós lány most bús komor már már ijesztően laza semmit nem érdeklő lány és ezt egy valami inkább valaki tudja meg változtatni és az nem más mint - dobpergés - NICK HEMINGWAY . Igen talán egy olyan ember kell a változáshoz aki ugyan abban a cipőben jár mint te magad .
YOU ARE READING
The flame of hope in an unexpected person
RomanceMivan ha a gyerekkori legjobb barátodhoz egyben ellenségedhez kell költöznöd ? Semmi . Abszolút de semmi . Delany egy 17 éves lány aki elő szeretettel jár bulikba , szórakozó helyekre és plázákba. Az iskolában is remekel és a zenében sem utolsó...