Sovyetler : Erkek
Nazi : Kız
Japonya İmp. : Kız
Amerika BD : Erkek
Türkiye: KızÇok ülke adı (1944 yılında) bilmediğim için şu anlık bu kadar😭😭😭
Kitap 1944 yılında geçmektedir.
Gelin başlayak😍
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Nazi Almanyası, ofisinde oturarak hayallerini tamamlayacak planlarını kağıda döküyordu. Kimsesi yoktu, bu işi kendisi tamamlamalıydı.
Aniden kapının melodisi ile Nazi yerinden hopladı. Tarihe baktığında tarihler 18 Haziran'ı gösteriyordu, bu gün Türkiye ile saldırmazlık anlaşması imzalanacaktı. Zaten Nazi yavaş yavaş küçülüyordu ama 2 büyük savaştan çıktığı için onlardan korkuyordu.
Nazi kalkıp kapıya adımlarını atmaya başladı. Kapıya geldiğinde, Türkiye için kapıyı açtı.
"Selam eski dostum!"
"Eski dostun falan değilim ben, size katılmakta bir hata yaptım. Öyle hitaplarda bulunmayacaksın."
"Haha, o kadar ciddi olma."
Nazi Türkiye'yi içeri aldı ve ofisinin sandalyesine oturdu. Yandaki sandalyeyi işaret ederek, "Oturabilirsin." dedi. Türkiye yanındaki masaya geçip Nazi'ye seslendi.
"Nazi, dosyalar nerede?"
Nazi yanındaki dosyaları önüne koydu.
"Hepsi burada."
Türkiye hızlı hızlı dosyayı okuyup imzaladı.
"Seninle kalmayacağım, çıkıyorum eğer bir şey demeyeceksen."
"Peki."○○○
Nazi masasından kalkıp kapıya yöneldi. Türkiye gitmişti, kendisi de nedense Sovyetler ile görüşmek istiyordu. Onun için kapı kolunu çekip merdivenlerden aşağıya inmeye başladı.
Sonunda 2. katı bulmuştu. Sovyetler Birliği'nin kapısını çaldı.
"Kim o?"
"Benim!"
Sovyetler birliği kapıyı açtı.
"Hangi rüzgar attı buraya?"
"Gelmek istedim sadece."
Sovyetler kapıyı aralayıp Nazi'yi içeri aldı. Nazi değişik hissediyordu. Sovyetler bugün nedense diğer günlerden daha... Yakışıklıydı. Nazi Sovyeler'in üstüne hayranlıkla bakıyordu.
"Ne oldu, aşık falan mı oldun?"
Sovyetler kıkırdarken Nazi'nin gözünün içine baktı. Nazi gözünü kaçırdı ve Sovyetler'in koltuğuna oturdu. Neden böyle olduğunu bilmiyordu.
"Kızardın bakıyorum?"
"Dertliyim."
"Yalanına tüküreyim, gerçeği söyle!"
"Ne dememi bekliyorsun, sana aşık falan mı olmalıydım?"
Nazi derin bir iç çekip 'tabii ki...' diye içinden geçirdi.
"Birşey mi dedin?"
"Y-Yok demedim birşey!"
"Tamam, artık buraya gelmenin sebebini söyler misin?"
Nazi allanarak seni seviyorum dedi ve arkasına dönüp koşarak gitti.
"Ş-Şey, ben de seni seviyordum. Neden hemen gittin?"
Sovyetler Nazi'nin arkasından koşmaya başladı.
"Nazi!"
Diye bağırdı arkadan. Nazi'yi tutup duvara yapıştırdı.
"Ben de seni seviyorum..."
Hızlıca Nazi'nin dudağına yapıştı. Bilmiyorlardı ki Japonya İmparatorluğu'nun onları izlediğini...
Jİ (Japonya İmparatorluğu) 'ship...' diye mırıldandı.
"Ne zamandır aşıksın bana?"
"1943'ten beri aşığım sana, ama ABD bizi böyle görmesin olur mu? Evine gitmelisin."
Nazi başıyla onaylayıp evine yol aldı. Biraz uyumak istiyordu.
Evine gidip yorganın altına saklandı. Uyuyacaktı, sorulardan kaçmanın tek yolu uyumaktı çünkü.○○○
~~~~~~~~~~~~~
Evet hızlı ilerledin ve kötü oldu, ama eğlencesine yazıyorum zaten, sorun değil.
Kelime: 390
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sovyetler × Nazi ch
FantasiaNazi 2. dünya savaşında olmaması gereken bir şey yapar, düşmanına aşık olur. Ona sahip olmak için her şeyi yapacaktır. peki Sovyetler onu sevecek miydi? Kan vardır Smut yok (Yazamıyorum) b×b Kapak fotoğrafı benim değildir