-Αγαπη πάω να πάρω καφέ θα έρθεις; Με ρωτάει η Μαρίνα μόλις μπήκαμε στο προαύλιο.
-Μπα θα πάω να καθίσω στο παγκάκι θα σε περιμένω. Της λεω για να την καθησυχάσω. Η γλυκιά μου σαν αδελφή μου την έχω πάντα είναι δίπλα μου και με στηρίζει.
Περπατώντας προς το παγκάκι δεν είχα το νου μου στη διαδρομή έψαχνα τα ακουστικά μου μέσα στην τσάντα μου και μπαμ έπεσα πάνω σε κάποια και ναιιιι φυσικά και είναι η Τάνια.
-Εισαι ηλίθια κοριτσάκι μου; Στραβή; Καθυστερημένη; Τι από όλα; Δεν βλέπεις ότι μου εχυσες τον καφέ; Άρχισε να φωνάζει σαν υστερική ακουμπώντας τον ώμο μου με το δάχτυλο της.
-Μην κάνεις έτσι δεν λερωθηκες, θα πάω να σου πάρω άλλο δεν το ήθελα συγγνώμη. Της είπα ενώ ήμουν σίγουρη ότι δεν θα τελείωνε τόσο εύκολα το θέμα
- Εγώ δεν λερωθηκα αλλά εσύ πατσαβούρα; Και με μια κίνηση του χεριού της με χαστούκισε και μου έριξε τον υπόλοιπο καφέ πάνω μου .
Εν τω μεταξύ εννοείται πως όλο το σχολείο έχει έρθει και παρακολουθεί το θέαμα χωρίς κανένας να κάνει τίποτα ...Ούτε καν ο αδελφός μου, στέκεται εκεί απέναντι μου με σηκωμένο φρύδι και παρακολουθεί την Τάνια να με έχει ρίξει κάτω και να με κλωτσαει.
-Ρε συ Κώστα είναι η αδελφή σου άντε να την βοηθήσεις. Του είπε ο Παύλος ή έτσι κατάλαβα εγώ από τους 4 τους ο Παύλος είναι ο πιο γλυκός από όλους .
-Μπορει και μόνη της να τα καταφέρει. Του απάντησε ο αδελφός μου κοιτώντας με αλαζονικά.Εκανε μεταβολή και έφυγε!
- Σήκω και φύγε από πάνω της μην σου βγάλω το εξτε από τη ρίζα παλιό σκύλα.
Και ναι αυτή είναι η Μαρίνα που φουριοζα πλησιάζει την Τάνια και την σπρώχνει από κοντά μου .-Εμεις δεν τελειώσαμε. Φώναξε η Τάνια και έφυγε μαζί με τα τσιράκια της και όλο το σχολείο απομακρύνθηκε. Ναι μ@λακισμενα τελείωσε το θέαμα, γελάστε όσο θέλετε.
-Εισαι καλά γλυκιά μου;Μόλις άκουσα φασαρία έτρεξα κατευθείαν.Αρχισε να απολογείται η Μαρίνα.
Σηκώθηκα και χωρίς να της απαντήσω με δάκρυα στα μάτια άρχισα να τρέχω προς τις τουαλέτες! Γαμωτο ζαλίζομαι, τι είναι αυτό το κόκκινο; Αίμα;Αουτς τσούζει γαμω!
YOU ARE READING
Θα ξανά βρω τον εαυτό μου !
Romance-Οπα όπα γουστάρεις την μικρή; με ρώτησε ο Βαγγέλης με γουρλωμένα μάτια. - Τι λες ρε μαλάκα το νιανιαρο; αρπάχτηκα κατευθείαν. -Ναι καλά φίλε σε είδαμε πως την κοιτούσες. Αρχίζει να γελάει ο Παύλος. Σηκώθηκα με νεύρα πήρα το πακέτο με τα τσιγάρα μου...