Τρέχω στις τουαλέτες με δάκρυα στα μάτια. Είναι δυνατόν να με μισεί τόσο η Τάνια; Στο κάτω κάτω δεν της έχω κάνει και τίποτα!
Μπαίνω μέσα και κλεινω με δύναμη την πόρτα πίσω μου, πάω στον καθρέφτη και κοιτάζω το πρόσωπο μου.
Το φρύδι και το κάτω χείλος έχουν σκιστεί και έχουν πάνω ξεραμένο αίμα.Τελεια.
Κάτω από το μάτι έχει αρχίσει να εμφανίζεται μια μελανιά πιο έλα τώρα πως θα την κρύψω αυτή; Και γαμωτο πονάει πολύ!
Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ....ο Χρήστος; Καλά τι δουλειά έχει αυτός εδώ;
Ακουμπάει τον ώμο του στην πόρτα στηρίζοντας το σώμα του εκεί και με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.
-Εδω είναι για κορίτσια.Του είπα αγχωμενη και σαν να νιώθω τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν ενώ τον κοιτάω μέσα από τον καθρέφτη.
-Ναι το γνωρίζω έχω μια δουλίτσα εδώ μέσα οπότε αν δεν σου κάνει κόπο εξαφανίσουν...
Ακούγοντάς το αυτό κατέβασα το κεφάλι και άρχισα να πηγαίνω προς την πόρτα εκείνος όμως δεν έκανε στην άκρη αλλά αντιθέτως με κόλλησε στον τοίχο με τα κορμιά μας τόσο κοντά...
Δεν το πιστεύω είναι γυμνασμενος,και για κάτσε γιατί με πλησιάζει τόσο πολύ; Βάζει τα χέρια του δεξιά και αριστερά από το κεφάλι μου και μου λέει αφού πρώτα βγάλει έξω την γλώσσα του για να βρέξει τα χείλια του
Και για κάτσε εγώ γιατί κοιτάζω τα χείλη του; Τι έχω πάθει γαμω;
-Πριν εκεί έξω γιατί δεν έκανες τίποτα για να εμποδίσεις την Τάνια;
-Γιατι δεν μπορούσα, δεν ξέρω πως! Απάντησα κατεβάζοντας το κεφάλι.
Πάω να φύγω αλλά με πιάνει από το μπράτσο και με ξανά κολλάει πάνω του.
-Και γιατί ο Κώστας έχει διαφορετική άποψη; Ρωτάει με το φρύδι σηκωμένο τόσο αλαζονικά.
-Δεν σου έχουν πει ότι δεν είναι ωραίο να λέμε ψέματα μπέμπα; Γιατί τρέμεις μπέμπα;
-Μπεμπα;Δεν λέω ψέματα . Τον κοιτάζω μπερδεμένη.
Πάει να μιλήσει και τότε η πόρτα ανοίγει και τι σκατα θέλει εδώ η Τάνια;
-Ξεκουμπισου από εδώ παλιό φρικιό μην στις ξανά ρίξω, δρόμο. Μου λέει η Τάνια πλησιάζοντας με
Έκανα μεταβολή και έφυγα τρέχοντας από τις τουαλέτες, πριν φύγω όμως άκουσα τον Χρήστο να γελάει.
Κάτσε μαζί μου γελάει; Εις βάρος μου;
Μα και βέβαια το κάνει φίλος του αδελφού μου δεν είναι;Από τα πιο bad boy δημοφιλή αγόρια του σχολείου θα φερόταν καλά σε εμένα;Την ασήμαντη; Ούτε καν.
Έτσι περάσει γρήγορα η υπόλοιπη μέρα στο σχολείο μέχρι που ήρθε η ώρα να σχολιάσουμε.
Με την Δανάη φεύγουμε πάντα μαζί , έτσι και σήμερα με περίμενε στην είσοδο.
Θα ερχόταν σήμερα σπίτι μου για ταινία μιας και είναι Παρασκευή και αύριο δεν έχουμε σχολείο.
Στο δρόμο περπατούσαν τα αγόρια μπροστά και εγώ με την Δανάη από πίσω .
-Γυρισατε αγάπες μου; Μας είπε η μαμά μόλις είδε να μπαίνει ένα μπουγιο στο σπίτι ..
-Ναι μαμά τα παιδιά θα κάτσουν εδώ να δούμε ταινία να παίξουμε FIFA και ίσως βγούμε το βράδυ δεν έχεις θέμα Ε;
Ρώτησε ο Κώστας αγκαλιάζοντας την.-Οχι βέβαια τι πρόβλημα να έχω τα συμπαθώ τόσο πολύ τα αγόρια. Και άρχισε να τους τσιμπάει έναν έναν στο μάγουλο.
- Να βγείτε αλλά θα πάρετε μαζί την Δανάη και την Μανια. Του είπε με σηκωμένα φρύδια.
- Τι ούτε καν δεν θέλουμε.Της λέω δεν θέλω να πάω με τίποτα μαζί τους έξω .
Αλλά για ποιο λόγο η Μαρίνα με τσιμπάει διακριτικά στη μέση.
-Εννοειται πως θα πάμε Μάνια μου λίγο διασκέδαση δεν θα σου κάνει τίποτα το κακό. Μου λέει η κολλητή μου και μου κλείνει το μάτι.
Ανεβήκαμε πάνω και κλείδωσα την πόρτα.Αμεσως πέταξα την τσάντα στο πάτωμα και άρχισα να κάνω κοιλιακούς.
Κάπου πρέπει να ξεσπάσω και εγώ!
YOU ARE READING
Θα ξανά βρω τον εαυτό μου !
Romance-Οπα όπα γουστάρεις την μικρή; με ρώτησε ο Βαγγέλης με γουρλωμένα μάτια. - Τι λες ρε μαλάκα το νιανιαρο; αρπάχτηκα κατευθείαν. -Ναι καλά φίλε σε είδαμε πως την κοιτούσες. Αρχίζει να γελάει ο Παύλος. Σηκώθηκα με νεύρα πήρα το πακέτο με τα τσιγάρα μου...