Dislaimer

13 1 0
                                    

 Každý účastník tohoto páru je ve svém samostatném šťastném dospělém vztahu, tímto výslovně prohlašuji a ukládám na srdce Všem čtenářům, aby můj výtvor v jakémkoliv slova smyslu nesloužil jako podnícení, inspirace či záminka k nevhodnému chování v reálném světě, a to včetně sociálních sítí. Odsuzuji agresivní prosazování shipů, které se dotýkají skutečných osob, zejména před zmíněnými osobami samotnými či jejich blízkými. Jsme lidé a žádám Všechny, abychom se jako lidé také chovali.

Berme to tedy prosím tak, že tato povídka se odehrává v alternativní dimenzi vytvořené na základě mého ocenění šarmu V. Kotka a dechberoucí mazanosti Nicole, která všem ukázala, že žádná žena by neměla být podceňována.

Jako u každé fikce, nejedná se o reálné osoby, ale jimi inspirované mnou vytvořené vyobrazení. Vzniklo to čistě z důvodu, že mě Zrádci baví a když mě něco baví, čtu o tom fanfikce, tady nicméně žádné ještě nejsou a musela jsem si tak poradit sama.

Ještě dodám pro jistotu, V. Kotkovi a jeho nádherné ženě to velmi přeji, jsem za ně upřímně velmi šťastná, jak jsem dlouho pro žádné manželství nebyla. Tohle je prostě pouze hloupá fanfikce, tak to tak prosím i berme. Pakliže by na to přišli a požádali mě o její smazání, bez zaváhání tak učiním.

Z již zmíněných důvodů jsou oba jedinci v této realitě bez závazků.

Enjoy! 

Ps. Stará dobrá klasika, je to fanfikce, a tak bohužel nevlastním jakákoliv práva na show Zrádci. 

Hradní pán a jeho zrádce | Vojta Kotek/NicoleKde žijí příběhy. Začni objevovat